Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Institucionalni pristup u resocijalizaciji poremećaja u ponašanju

Downloads

Downloads per month over past year

Jakas, Antonija. (2014). Institucionalni pristup u resocijalizaciji poremećaja u ponašanju. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Pedagogy. [mentor Hrvatić, Neven].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (1MB) | Preview

Abstract

Institucionalni pristup u resocijalizaciji poremećaja u ponašanju danas, u 21. stoljeću, pada u drugi plan te se traga za nekim novim pristupima resocijalizacije poremećaja u ponašanju. Što su to poremećaji u ponašanju te kako ih identificirati? Na što se odnosi pojam resocijalizacija? Sve su to pitanja kojima se bavi ovaj rad. No ono najbitnije može se izreći u odnosu institucionalnog pristupa i izvaninstitucionalnog pristupa resocijalizaciji. Zagovornici procesa deinstitucionalizacije zagovaraju, tako zvani, novi, izvaninstitucionalni pristup. No radi li se doista o novim pristupima? Pa i ne baš, to nije nikakva novost, ali je relativna novina inzistiranje na provođenju upravo ovog pristupa putem tog istog procesa deinstitucionalizacije. Naime, cilj je tog procesa smanjiti broj djece koja su u domovima za odgoj djece i mladeži. U ovom rad, daje se na važnosti institucionalnom pristupu u resocijalizaciji te se navodi ustrojstvo doma te iznose čimbenici domskog ozračja, a kao primjer uspješne prakse institucionalnog pristupa u resocijalizaciji poremećaja u ponašanju, u ovom radu su izloženi rezultati istraživanja, provedenog među sedam djevojaka ženske skupine u Domu za odgoj djece i mladeži Zagreb. Djevojke su iskazale motiviranost za uspješnošću resocijalizacije i samim time se povećava šansa da po izlasku iz doma nastave živjeti bez dotadašnjih rizika. Slična istraživanja bi bilo dobro provoditi unutar pojedinih skupina u domovima te u domovima u cijelosti, radi evaluacije programa i eventualnog poboljšanja institucionalnog pristupa u resocijalizaciji poremećaja u ponašanju.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: resocijalizacija, poremećaji u ponašanju, institucija, deinstitucionalizacija, dom za odgoj
Subjects: Pedagogy
Departments: Department of Pedagogy
Supervisor: Hrvatić, Neven
Date Deposited: 07 Jul 2015 14:35
Last Modified: 07 Jul 2015 14:35
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/5568

Actions (login required)

View Item View Item