Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Analiza gramatičkih pogrešaka u pisanom izražavanju hrvatskih učenika španjolskog kao stranog jezika

Downloads

Downloads per month over past year

Tkalčec, Bojana. (2016). Analiza gramatičkih pogrešaka u pisanom izražavanju hrvatskih učenika španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].

[img] PDF (Español) - Registered users only
Download (1MB) | Request a copy

Abstract

U ovom radu najprije se prikazuje i obrađuje koncept pogrešaka prema teorijskoj podlozi analize pogrešaka. Osim analize pogrešaka, u teorijskom dijelu se predstavlja kontrastivna analiza, međujezik, a spominju se i mogućnosti ispravljanja pogrešaka. Posebna pozornost se posvećuje gramatičkim pogreškama. U istraživačkom dijelu prikazuju se rezultati istraživanja kojemu je cilj bio prikupiti podatke o najčešćim gramatičkim pogreškama hrvatskih učenika španjolskog kao stranog jezika kao i utvrditi ima li razlike u vrsti i učestalosti pogrešaka s obzirom na okruženje u kojem se učenje odvija (škola stranih jezika ili srednja škola). Istraživanje se temeljilo na pisanim radovima, odnosno sastavcima, na unaprijed zadanu temu prilagođenu stupnju znanja jezika učenika. Učenici su bili u dobi od 15 do 40 godina i njihova razina znanja španjolskog jezika, prema ZEROJ-u, je bila na razinama A1.1 i A1.2. Osim pisanih radova učenika, provedena je i anketa o stavovima učenika prema pogreškama i njihovom ispravljanju. Na temelju dobivenih rezultata može se zaključiti da hrvatski učenici španjolskog kao stranog jezika imaju najviše poteškoća u područjima španjolskog jezika koja se bitno razlikuju od njihovog materinjeg jezika ili ih isti ne poznaje. Također se može zaključiti da nema razlika s obzirom na kontekst učenja, te da učenici imaju pozitivne stavove prema pogreškama i smatraju ih sastavnim dijelom procesa učenja stranog jezika.

Item Type: Diploma Thesis
Subjects: Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata
Date Deposited: 08 Jun 2016 07:15
Last Modified: 02 Dec 2016 13:09
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/6575

Actions (login required)

View Item View Item