Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Rimskodobni nalazi iz Varaždinskih Toplica u muzejskom programu za djecu i mlade

Downloads

Downloads per month over past year

Škriljevački, Ana. (2016). Rimskodobni nalazi iz Varaždinskih Toplica u muzejskom programu za djecu i mlade. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of History. [mentor Kuntić-Makvić, Bruna and Koren, Snježana].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (1MB) | Preview

Abstract

U radu su predstavljena istraživanja lokaliteta, njegova muzeološka prezentacija i današnji izgled te stalni postav ZMVT-a. Potom su objašnjene opće karakteristike muzejskih publikacija za djecu i mlade, analizirani su i uspoređeni odabrani vodiči i radni materijali. U središnjem dijelu rada predložen je obiteljski program koji se temelji na rimskodobnim predmetima izloženim u ZMVT-u i na prezentiranom dijelu lokaliteta. Radni listići, diploma i društvena igra temeljni su dijelovi programa te su također opisani u glavnom dijelu rada.Predlaže se idejno rješenje obiteljskog programa za ZMVT te je prikazan proces istraživanja koji je doveo do njega. Podrobno su prikazani domaći i strani muzejski programi i publikacije, koji su korišteni u radu i na temelju kojih je program osmišljen te literatura o psihološkim odrednicama ciljanih uzrasta ĉijim je sposobnostima program prilagođen.Ideja s kojom je program napravljen, razvijanje interesa za rimskodobne predmete u ZMVT-u ostvarena je upotrebom predmeta iz muzeja i pružanjem informacija o njima kroz igru, na zabavan i edukativan naĉin. Namjera programa, stjecanje znanja o rimskodobnim predmetima iz Varaždinskih Toplica te ostvarivanje suradnje i zajedništva obitelji u muzeju, postignuta je poticanjem na razgovor između članova obitelji i na zajedničko rješavanje pitanja i zadataka. Konačni cilj programa, očuvanje kulturne baštine, ostvareno je približavanjem predmeta djeci i mladima. Stvaranjem bliskosti s pojedinim predmetima u muzeju, u djeci i mladima stvara se razumijevanje o njihovoj važnosti. Time se oĉuvanje kulturno-povijesne baštine na jednostavan i primjeren način može usaditi u djecu i mlade. Interes i motivacija snažni su poticaji za nastavak učenja i rada. Imajući takvu podlogu u ranoj dobi, djeca i mladi mogu u budućnosti postati aktivni članovi zajednice i doprinijeti razvoju društva u kojem žive.

Item Type: Diploma Thesis
Subjects: History
Departments: Department of History
Supervisor: Kuntić-Makvić, Bruna and Koren, Snježana
Date Deposited: 27 Apr 2018 08:43
Last Modified: 27 Apr 2018 08:43
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/9820

Actions (login required)

View Item View Item