Kaurin, Ana Marija.
(2017).
Normalizacija sportskog klađenja u društvu kroz aspekt reklamiranja kladionica u medijima.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Sociology.
[mentor Rodik, Petra].
Abstract
Ovaj rad bavi se normalizacijom sportskog klađenja kroz aspekt reklamiranja sportskih kladionica u medijima, točnije u novinskom tisku te društvenim mrežama (Facebook). „Normalizacija znači postavljanje granica oko onoga što društvo može, a što ne može tolerirati“ (Van Vliet, 1990:467 prema Parker et al., 2002:943), odnosno označava proces prihvaćanja sportskog klađenja kao legitimne, bezopasne i zabavne aktivnosti dostupne svima, bilo kada i bilo gdje. Empirijskim istraživanjem reklamiranja sportskih kladionica stečen je uvid u frekventnost oglašavanja sportskih kladionica u tisku te frekventnost objava na Facebook-u. Analizom je obuhvaćeno 373 reklama i članaka u tisku te 210 objava na Facebook-u. Analizom sadržaja tiska i Facebook stranica sportskih kladionica istražen je sadržaj samih reklama i objava. Isto tako, analiza je iznjedrila i neke druge aspekte koji pokazuju normalizaciju sportskog klađenja u društvu kao što su rubrike i članci koji se bave savjetima za klađenje i prognozama rezultata te potiču kulturu klađenja.
Item Type: |
Diploma Thesis
|
Uncontrolled Keywords: |
sportsko klađenje, normalizacija, reklamiranje, analiza sadržaja, tisak, društvene mreže |
Subjects: |
Sociology |
Departments: |
Department of Sociology |
Supervisor: |
Rodik, Petra |
Date Deposited: |
07 May 2018 12:05 |
Last Modified: |
07 May 2018 12:05 |
URI: |
http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10015 |
Actions (login required)
![View Item View Item](/style/images/action_view.png) |
View Item |