Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Normalizacija sportskog klađenja u društvu kroz aspekt reklamiranja kladionica u medijima

Downloads

Downloads per month over past year

Kaurin, Ana Marija. (2017). Normalizacija sportskog klađenja u društvu kroz aspekt reklamiranja kladionica u medijima. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Sociology. [mentor Rodik, Petra].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (1MB) | Preview

Abstract

Ovaj rad bavi se normalizacijom sportskog klađenja kroz aspekt reklamiranja sportskih kladionica u medijima, točnije u novinskom tisku te društvenim mrežama (Facebook). „Normalizacija znači postavljanje granica oko onoga što društvo može, a što ne može tolerirati“ (Van Vliet, 1990:467 prema Parker et al., 2002:943), odnosno označava proces prihvaćanja sportskog klađenja kao legitimne, bezopasne i zabavne aktivnosti dostupne svima, bilo kada i bilo gdje. Empirijskim istraživanjem reklamiranja sportskih kladionica stečen je uvid u frekventnost oglašavanja sportskih kladionica u tisku te frekventnost objava na Facebook-u. Analizom je obuhvaćeno 373 reklama i članaka u tisku te 210 objava na Facebook-u. Analizom sadržaja tiska i Facebook stranica sportskih kladionica istražen je sadržaj samih reklama i objava. Isto tako, analiza je iznjedrila i neke druge aspekte koji pokazuju normalizaciju sportskog klađenja u društvu kao što su rubrike i članci koji se bave savjetima za klađenje i prognozama rezultata te potiču kulturu klađenja.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: sportsko klađenje, normalizacija, reklamiranje, analiza sadržaja, tisak, društvene mreže
Subjects: Sociology
Departments: Department of Sociology
Supervisor: Rodik, Petra
Date Deposited: 07 May 2018 12:05
Last Modified: 07 May 2018 12:05
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10015

Actions (login required)

View Item View Item