Zubčić, Matea. (2018). Informacijska pismenost u kurikulumu za nastavni predmet informatike u Republici Hrvatskoj. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Špiranec, Sonja and Lasić-Lazić, Jadranka].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (1MB) | Request a copy |
Abstract
Rad ima za cilj dati pregled cjelokupne strukture odgojno-obrazovnog procesa navodeći ključne didaktičke pojmove. Kao glavni didaktički pojam kojem je rad orijentiran jest kurikulum. Unutar kurikuluma, definirane su odgojno-obrazovne zadaće, vrijednosti, ciljevi poučavanja ali i ishodi učenja koji se tiču prije svega razvoja širokog kompetencijskog spektra kod učenika, kao aktivnog sudionika odgojno-obrazovnog procesa. U radu je također definirana sintagma društva znanja i informacijskog društva s ciljem naglašavanja kompetencija i aktivnosti potrebnih pojedincu za snalaženje u prenatrpanom informacijskom okruženju. Definicija informacijske pismenosti usmjerena je također kompetencijskom pristupu, pristupu koji bi u velikoj mjeri omogućio njenu integraciju unutar nastavnog procesa. Da bi se sve društvene i tehnološke promjene uspješno integrirale unutar odgojno-obrazovnih dokumenata, a kasnije i ostvarile unutar nastavnog procesa, potrebna je prilagodba metoda i tehnika poučavanja; stoga rad ima za cilj promotriti i analizirati promjene koje su se javile u ideji ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva nastave informatike, unutar domene informacijskog opismenjivanja.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | odgojno-obrazovni proces, nastava, kurikulum, učenik, informacijska pismenost,digitalna pismenost, informacija, društvo znanja, informatika, integracija |
Subjects: | Information sciences > Social-humanistic informatics |
Departments: | Department of Information Science |
Supervisor: | Špiranec, Sonja and Lasić-Lazić, Jadranka |
Date Deposited: | 28 Aug 2018 14:02 |
Last Modified: | 28 Aug 2018 14:02 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10182 |
Actions (login required)
View Item |