Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Analiza međupredmetne teme: „Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije“ u okviru novog nacionalnog kurikuluma RH

Downloads

Downloads per month over past year

Hercigonja, Filip. (2018). Analiza međupredmetne teme: „Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije“ u okviru novog nacionalnog kurikuluma RH. BSc thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Lasić-Lazić, Jadranka].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (316kB) | Preview

Abstract

U radu će se obraditi analiza međupredmetne teme: „Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije“ u okviru novog nacionalnog kurikuluma Republike Hrvatske, čime će se na samom početku, objasniti što je to kurikulum i koja je njegova svrha u odgojno-obrazovnom procesu. Nadalje, definirat će se informacijska, medijska i digitalna pismenost i objasniti njihova važnost za školu, a kasnije i posao, odnosno razvoj osobnih kompetencija za samostalan i uspješan život te istražiti koliko je određena pismenost zastupljena u kurikulumu i je li to sukladno mogućnostima djece u toj dobi tj. njihovoj razvojnoj dobi. Zatim će se istražiti sigurno korištenje informacijsko komunikacijske tehnologije, interneta i zastupljenost iste u kurikulumu. Učenje na daljinu, odnosno e-učenje,bit će definirano te će se predstaviti koristi i nedostatci istog, kao metode poučavanja te koliko je i na koji način zastupljeno u prethodno navedenoj međupredmetnoj temi kurikuluma. Na kraju, prikazat će se koristi „nove“ informacijske tehnologije kao što su tableti i računala u obrazovanju te predstaviti pojedini primjeri iz praksi kao što su Apple education, Microsoft education i njihova zastupljenost u kurikulumu. Rad će biti zaključen s osvrtom na cjelokupni kurikulum, je li dobro napisan, oblikovan, zadovoljava li potrebe djece za njihovim osobnim razvojem kompetencija i priprema li ih za nastavak samostalnog života i cjeloživotnog učenja.

Item Type: BSc thesis
Uncontrolled Keywords: informacijske i komunikacijske tehnologije, nacionalni kurikulum RH, informacijska pismenost, medijska pismenost, digitalna pismenost
Subjects: Information sciences > Social-humanistic informatics
Departments: Department of Information Science
Supervisor: Lasić-Lazić, Jadranka
Date Deposited: 25 Sep 2018 13:41
Last Modified: 25 Sep 2018 13:41
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10239

Actions (login required)

View Item View Item