Hercigonja, Filip.
(2018).
Analiza međupredmetne teme: „Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije“ u okviru novog nacionalnog kurikuluma RH.
BSc thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science.
[mentor Lasić-Lazić, Jadranka].
Abstract
U radu će se obraditi analiza međupredmetne teme: „Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije“ u okviru novog nacionalnog kurikuluma Republike Hrvatske, čime će se na
samom početku, objasniti što je to kurikulum i koja je njegova svrha u odgojno-obrazovnom procesu. Nadalje, definirat će se informacijska, medijska i digitalna pismenost i objasniti njihova važnost za školu, a kasnije i posao, odnosno razvoj osobnih kompetencija za samostalan i uspješan život te istražiti koliko je određena pismenost zastupljena u kurikulumu i je li to sukladno mogućnostima djece u toj dobi tj. njihovoj razvojnoj dobi. Zatim će se
istražiti sigurno korištenje informacijsko komunikacijske tehnologije, interneta i zastupljenost iste u kurikulumu. Učenje na daljinu, odnosno e-učenje,bit će definirano te će se predstaviti koristi i nedostatci istog, kao metode poučavanja te koliko je i na koji način zastupljeno u
prethodno navedenoj međupredmetnoj temi kurikuluma. Na kraju, prikazat će se koristi „nove“ informacijske tehnologije kao što su tableti i računala u obrazovanju te predstaviti pojedini primjeri iz praksi kao što su Apple education, Microsoft education i njihova zastupljenost u kurikulumu. Rad će biti zaključen s osvrtom na cjelokupni kurikulum, je li dobro napisan, oblikovan, zadovoljava li potrebe djece za njihovim osobnim razvojem kompetencija i priprema li ih za nastavak samostalnog života i cjeloživotnog učenja.
Actions (login required)
|
View Item |