Vinković, Valentina. (2018). Percepcija privatnosti na društvenim mrežama. BSc thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Lopina, Vjera].
|
PDF
(Croatian)
Download (232kB) | Preview |
Abstract
U doba kada su društvene mreže neizostavni dio svakodnevnog života, služe nam za povezivanje i komunikaciju s velikim brojem ljudi, kada se sa strancima dobrovoljno dijele informacije iz našeg privatnog života, kada su društvene mreže posao mnogim ljudima te marketinškim kompanijama i slavnim osobama ogroman izvor zarade… Pitamo se, gdje je granica? Kako i kada postajemo svjesni informacija koje dijelimo, informacija koje trajno ostaju zapisani na nekoj memoriji, informacija koje prodaju proizvode, odlučuju o ishodu izbora te, na kraju krajeva – informacije koje mogu direktno utjecati na naše karijere. Od početka društvenih mreža probudila se svjesnost da naši podaci svuda ostaju zapisani, odnosno, da sve ono jednom objavljeno na internetu ne može biti izbrisano. Isto tako, primjetno je da mnogi ljudi nisu zabrinuti za isto te se na društvenim mrežama može pronaći svakakvih informacija o istima. Zbog istogje provedena anketa među korisnicima društvenih mreža. U ovom radu govori se o anketi koju je provedena nad 205 ispitanika u starosti 14-28+ godina o percepciji privatnosti na dvjema najpopularnijim društvenim mrežama – Instagramu i Facebooku. Analizirani su i slučajevi kada je dokazano da su korisnički podaci s društvenih mreža zloupotrebljeni te kako ljudi reagiraju na takve informacije. Također, analizirani su Uvjeti korištenja društvenih mreža.
Item Type: | BSc thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | društvene mreže, privatnost |
Subjects: | Information sciences > Social-humanistic informatics Information sciences > Media and communicology |
Departments: | Department of Information Science |
Supervisor: | Lopina, Vjera |
Date Deposited: | 25 Sep 2018 12:24 |
Last Modified: | 26 Sep 2018 12:11 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10243 |
Actions (login required)
View Item |