Kolar, Matea.
(2018).
Razvoj turizma u
međuratnom Zagrebu.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of History.
[mentor Hutinec, Goran].
Abstract
U međuratnom razdoblju država je u turizmu prepoznala potencijalnu gospodarsku dobit te je počela donositi brojne zakone i propise zbog kojih je turizam uskoro postao organizirana državna djelatnost. Zagrebačka Gradska uprava također je uočila da vlastitu baštinu može iskoristiti kao kulturni i ekonomski resurs pa je sve više truda ulagala u razvoj turizma. Odsjek za turizam, osnovan 1937. godine, propagirao je Zagreb u ostatku države i inozemstvu, financirao je objavljivanje oglasa i članaka u domaćem i stranom tisku, financirao je izradu reklama, brošura i plakata, subvencionirao je rad raznih društava i saveza te je poticao razvoj turističkih sadržaja. Strani turisti, koji su uglavnom dolazili iz Austrije, Njemačke, Italije, Engleske, Čehoslovačke i Mađarske, najviše su interesa pokazivali za hrvatsku seljačku kulturu, a najposjećeniji događaji bili su sajmovi i izložbe Zagrebačkog zbora, Tjedan kulture i Seljačke smotre. Zagrepčani su tijekom međuratnog razdoblja najčešće posjećivali svoju bližu i dalju okolicu – Medvednicu, Šestine, Samobor, Plješivicu, Gorski kotar, Plitvička jezera, obalu Jadranskog mora itd.
Item Type: |
Diploma Thesis
|
Uncontrolled Keywords: |
međuratno razdoblje, Zagreb, Odsjek za turizam, putnička agencija Putnik, propaganda, turistički sadržaji, turizam, turisti |
Subjects: |
History |
Departments: |
Department of History |
Supervisor: |
Hutinec, Goran |
Date Deposited: |
27 Oct 2018 09:27 |
Last Modified: |
27 Oct 2018 09:27 |
URI: |
http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10428 |
Actions (login required)
|
View Item |