Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Razvoj turizma u međuratnom Zagrebu

Downloads

Downloads per month over past year

Kolar, Matea. (2018). Razvoj turizma u međuratnom Zagrebu. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of History. [mentor Hutinec, Goran].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (739kB) | Preview

Abstract

U međuratnom razdoblju država je u turizmu prepoznala potencijalnu gospodarsku dobit te je počela donositi brojne zakone i propise zbog kojih je turizam uskoro postao organizirana državna djelatnost. Zagrebačka Gradska uprava također je uočila da vlastitu baštinu može iskoristiti kao kulturni i ekonomski resurs pa je sve više truda ulagala u razvoj turizma. Odsjek za turizam, osnovan 1937. godine, propagirao je Zagreb u ostatku države i inozemstvu, financirao je objavljivanje oglasa i članaka u domaćem i stranom tisku, financirao je izradu reklama, brošura i plakata, subvencionirao je rad raznih društava i saveza te je poticao razvoj turističkih sadržaja. Strani turisti, koji su uglavnom dolazili iz Austrije, Njemačke, Italije, Engleske, Čehoslovačke i Mađarske, najviše su interesa pokazivali za hrvatsku seljačku kulturu, a najposjećeniji događaji bili su sajmovi i izložbe Zagrebačkog zbora, Tjedan kulture i Seljačke smotre. Zagrepčani su tijekom međuratnog razdoblja najčešće posjećivali svoju bližu i dalju okolicu – Medvednicu, Šestine, Samobor, Plješivicu, Gorski kotar, Plitvička jezera, obalu Jadranskog mora itd.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: međuratno razdoblje, Zagreb, Odsjek za turizam, putnička agencija Putnik, propaganda, turistički sadržaji, turizam, turisti
Subjects: History
Departments: Department of History
Supervisor: Hutinec, Goran
Date Deposited: 27 Oct 2018 09:27
Last Modified: 27 Oct 2018 09:27
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10428

Actions (login required)

View Item View Item