Čirko, Frano.
(2018).
Analiza prijedloga Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Informatika u osnovnoj školi.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science.
[mentor Lasić-Lazić, Jadranka].
Abstract
Sukladno razvoju informacijsko-komunikacijske tehnologije i njezine sve veće prisutnosti u svakodnevici ljudi te svim ljudskim djelatnostima, postoji potreba za promjenama u odgojno-obrazovnom sustavu. U Republici Hrvatskoj dolazi do prijedloga kurikularne reforme nastavnoga predmeta informatike, kao dijela Cjelovite kurikularne reforme, čija je namjena uspostavljanje usklađenog i učinkovitog odgojno-obrazovnog sustava sa zahtjevima suvremenog života. Cilj ovog rada je detaljna analiza sadržaja prijedloga Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Informatika za nastavu osnovne škole.
U uvodnom dijelu rada se obrađuju glavni pojmovi vezani uz odgojno-obrazovni sustav i proces te se opisuju zakonodavni okvir obrazovnog sustava u Republici Hrvatskoj i povijest informatike u osnovnoškolskom obrazovanju Hrvatske. Istraživački dio rada obuhvaća analizu sadržaja prijedloga Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Informatika za nastavu osnovne škole, s naglaskom na odgojno-obrazovne ishode u pojedinim razredima i njihovu klasifikaciju prema područjima poučavanja i kurikulumskim domenama.
Actions (login required)
|
View Item |