Grahovac, Ivančica. (2018). Provjeravanje i ocjenjivanje učenika u nastavi informatike u osnovnim školama. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Pavlina, Krešimir].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (833kB) | Request a copy |
Abstract
Kroz teoretski dio ovog diplomskog rada obradilo se područje definiranja odgoja, obrazovanja i nastave, kao i pojma Informatike, bilo je riječi o obrazovnom sustavu u Republici Hrvatskoj, kao i školskoj dokimologiji i etapama nastavnog procesa. Zadnja etapa nastavnog procesa, a to je provjeravanje i ocjenjivanje učenika bila je i tema empirijskog istraživanja. Istraživanje, točnije anketa je provedena nad učenicima Osnovne škole „Braće Seljan“ u Karlovcu , a sudjelovali su učenici osmih razrada. Na temelju 14 postavljenih pitanja u anketi potvrdile su se četiri hipoteze u radu, to su: pisano provjeravanje je najučestaliji oblik provjeravanja i ispitivanja u nastavi Informatike, učenicima se najviše sviđa kada su ocijenjeni kroz samostalne ili grupne projekte/zadatke, vještina i teoretsko znanje su prema učenicima podjednako bitni u Informatici te učenici smatraju da nisu uvijek pravedno ocijenjeni u nastavi informatike.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Subjects: | Information sciences > Social-humanistic informatics |
Departments: | Department of Information Science |
Supervisor: | Pavlina, Krešimir |
Date Deposited: | 20 Nov 2018 11:46 |
Last Modified: | 20 Nov 2018 11:46 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/10630 |
Actions (login required)
View Item |