Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Comment les activités ludiques peuvent-elles améliorer l'acquisition du vocabulaire en classe de FLE?

Downloads

Downloads per month over past year

Prenner, Dorotea. (2017). Comment les activités ludiques peuvent-elles améliorer l'acquisition du vocabulaire en classe de FLE?. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Franić, Ivana].

[img]
Preview
PDF (French)
Download (1MB) | Preview

Abstract

U ovome diplomskome radu nastojat će se prikazati kako ludičke aktivnosti, poglavito igre utječu na usvajanje vokabulara u nastavi francuskog jezika. U središtu nastavnog procesa u posljednjih 30 godina prošlog stoljeća nalaze se učenici. Cilj usmjerene nastave prema učenicima je da se učenika osposobi za stvarne situacije u kojima će koristiti strani jezik. U radu će se pobliže objasniti pojam ludičkih aktivnosti, kao i pojam igre koji je ključan za ovaj rad. S obzirom na to da je igra sastavni dio dječjeg života, ona može biti i korištena u učenju stranog jezika. Igra povećava motivaciju kod djeteta i potiče ga na aktivno sudjelovanje u satu. U prijašnje vrijeme igra je smatrana kao aktivnost koja se koristi kako bismo si skratili vrijeme i kako bismo se zabavili. U današnje je vrijeme uvažena misao da je igra korisno sredstvo u učenju stranog jezika. Ona ima didaktičku vrijednost te ju se još naziva i didaktičnom igrom. Razlika igre općenito i didaktične igre je u tome što se nakon didaktičke igre rezimiraju i analiziraju pojave i pojmovi koji su se tokom igre usvojili. U ovome radu problematizirat će se pojam igre kao didaktičke igre. Na sljedećim stranicama rada opisat će se pozitivne strane korištenja igre u nastavi te će biti navedena studija slučaja u kojoj se istraživala uloga igre u nastavi stranog jezika. Istraživanje se temeljilo na skupini od ukupno 35 učenika, podijeljenih u dvije skupine. Jedna je skupina sadražavala 18 učenika (5b razred OŠ Otok) te je ta skupina predstavljala kontrolnu grupu. Druga skupina, od 17 učenika (5a razred OŠ Otok) predstavljala je eksperimentalnu skupinu u kojoj se koristila igra kao sredstva za bolje usvajanje vokabulara. Pitanja i odgovori učenika analizirani su i potkrijepljeni stručnom literaturom u poglavlju broj 6, koje predstavlja najvažniji dio ovog diplomskog rada.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: ludičke aktivnosti, igra, didaktička igra, francuski jezik, vokabular, motivacija
Subjects: Romance languages and literatures > French language and literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Franić, Ivana
Date Deposited: 10 Apr 2019 10:48
Last Modified: 10 Apr 2019 10:48
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/11057

Actions (login required)

View Item View Item