Liersch, Svjetlana. (2018). Analiza programa, kurikuluma i statusa srednjoškolske nastave sociologije – usporedba Hrvatske i Njemačke. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Sociology. [mentor Bošnjak, Zvonimir and Vukić, Jana].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (799kB) | Request a copy |
Abstract
U posljednjim su desetljećima prošlog stoljeća obrazovanje i kurikulum kao njegov sastavni dio postali središte društvenog interesa.U središtu zahtjeva za značajnijim reformama našli su se upravo nacionalni kurikulumi za obvezno obrazovanje, o kojima će u ovome radu biti riječ, a jedna od najvažnijih reformi za razvoj obrazovanja jest njegova standardizacija. U ovom ću se radu fokusirati na kurikulume nastavnog predmeta sociologija u dvjema članicama EU – Hrvatskoj i Saveznoj Republici Njemačkoj.S nastavnim ću sadržajima i kurikulumom predmeta Sociologija na gimnazijskoj razini obrazovanja usporediti ekvivalentne predmete u Njemačkoj, koji se ponegdje naziva Društvene znanosti (Sozialwissenschaften), ponegdje Kulturni studiji (Kulturwissenschaften) a ponegdje Sociologija (Soziologie), te odrediti njihove predmetne (sadržajne) sličnosti i razlike sa svrhom boljeg razumijevanja statusa i važnosti sociologije u Hrvatskoj i Njemačkoj. Bez obzira na razlike hrvatskog i njemačkog obrazovnog sustava, svrha ovog rada je naglasiti važnost društveno – humanističkog obrazovanja u Hrvatskoj i EU.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Subjects: | Sociology |
Departments: | Department of Sociology |
Supervisor: | Bošnjak, Zvonimir and Vukić, Jana |
Date Deposited: | 29 Apr 2019 12:43 |
Last Modified: | 29 Apr 2019 12:43 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/11200 |
Actions (login required)
View Item |