Olić, Slavica. (2010). Vrednovanje informacijskih izvora kao sastavnica informacijske pismenosti. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Špiranec, Sonja].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (511kB) | Request a copy |
Abstract
Školska knjižnica dio je odgojno-obrazovnog sustava škole i jedna od njenih važnih zadaća je osigurati stjecanje informacijske pismenosti, koja je neophodna ako želimo mlađu populaciju usmjeriti na kvalitetan, tj. kritički način učenja, korištenja i vrednovanja informacija. Kako u današnje vrijeme najbolje upotrijebiti ograničene financijske mogućnosti, samo je jedna od zapreka vremena u kojem živimo. Brojni su problemi u informacijskom ponašanju današnje generacije koja živi u okruženju u kojemu im je dostupno mnoštvo informacija, bilo u tiskanom obliku bilo na Internetu. Zato je uvođenje kriterija za vrednovanje informacija, osobito na Internetu, potrebno jer djeca nemaju razvijenu strategiju pretraživanja i sklona su površnom pregledavanju rezultata, najčešće samo na web-u, koji dovode do slabije kvalitete radova. Učenici trebaju postupno razviti sposobnost nalaženja, sintetiziranja i integriranja informacija i novog znanja iz svih predmetnih područja, te iz različitih izvora. Stoga je uvođenje i provedba programa informacijskog opismenjavanja jedan od najvažnijih zadataka knjižnice
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Subjects: | Information sciences > Librarianship |
Departments: | Department of Information Science |
Supervisor: | Špiranec, Sonja |
Date Deposited: | 13 Jan 2011 12:40 |
Last Modified: | 13 Jan 2017 14:06 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/1306 |
Actions (login required)
View Item |