Sočo, Jasmina. (2010). Uloga knjižničara u visokoškolskom obrazovanju. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Banek Zorica, Mihaela].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (7MB) | Request a copy |
Abstract
Rad je posvećen obrazovanju korisnika knjižnica visokog obrazovanja i ulozi knjižničara u tom obrazovanju. Reforme obrazovanja koje se događaju posljednjih nekoliko godina na fakultetima (ponajprije mislim na primjenu Bolonjske deklaracije i novog sustava studiranja) učvršćuju mjesto knjižnica u sustavu obrazovanja i ističu njihovu obrazovnu funkciju. Samim time i knjižničari dobivaju sve važnije mjesto kao osobe koje će korisnicima knjižnica i njezinih sadržaja pokazati i ukazati na nove izvore informacija, i to na one kvalitetne i relevantne na području kojim se bave i koje je područje njihovog interesa. Uz to vežemo pojam informacijske pismenosti. Bit će objašnjen pojam informacijske pismenosti, što znači i koja mu je uloga u suvremenom knjižničarstvu. U radu ću navesti nekoliko primjera implementacije knjižničara u nastavu, a vezanu uz informacijsko opismenjavanje. Također, bit će riječi i o vezi knjižnice i pojma Web 2.0, tj. alata koji knjižnici i knjižničarima služe da svoje usluge približe korisnicima te pridonesu informacijskom opismenjavanju korisnika. Na kraju, bit ce riječi o primjerima knjižnica koje provode informacijsku pismenost putem svojih mrežnih stranica.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Subjects: | Information sciences > Librarianship |
Departments: | Department of Information Science |
Supervisor: | Banek Zorica, Mihaela |
Date Deposited: | 13 Jan 2011 14:15 |
Last Modified: | 13 Jan 2017 13:22 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/1316 |
Actions (login required)
View Item |