Mezak, Martina. (2010). Školska knjižnica u procesu odgoja i obrazovanja. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Lasić-Lazić, Jadranka].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (207kB) | Request a copy |
Abstract
Želeći što snažnije istaknuti značaj školske knjižnice u odgojno-obrazovnom sustavu škole, u prvom sam dijelu pokušala prikazati glavne ciljeve odgoja i obrazovanja te izravnu uključenost knjižnice i knjižničara u njihovo ostvarivanje. U drugom dijelu željela sam predočiti bogatu riznicu mogućnosti učenja i poučavanja u školskoj knjižnici polazeći od plana i programa rada školske knjižnice koji je ključan u procesu učenja te svojom kvalitetom i učinkovitošću pruža podršku cjelokupnom nastavnom procesu. Širokom ponudom novih oblika i metoda rada, različitih aktivnosti i medija, školska knjižnica omogućuje stjecanje znanja i vještina primjenjivih tijekom cijelog života i to u suradnji i timskom radu svih sudionika u odgojno-obrazovnom procesu. Osnovna obvezna razina odgoja i obrazovanja podrazumijeva stjecanje temeljnih znanja i razvijanje sposobnosti potrebnih za život prema zahtjevima suvremenog društveno-kulturnog okruženja te se i cijelo moje promišljanje u ovom radu kreće u okvirima osnovnog školstva. Stoga i primjer dobre prakse u trećem dijelu obuhvaća prikaz školske knjižnice Osnovne škole Konjščina i nekoliko primjera nastave održane u toj knjižnici.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Subjects: | Information sciences > Librarianship |
Departments: | Department of Information Science |
Supervisor: | Lasić-Lazić, Jadranka |
Date Deposited: | 14 Jan 2011 12:40 |
Last Modified: | 12 Jan 2017 12:16 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/1329 |
Actions (login required)
View Item |