Golenko, Renata. (2010). Školske knjižnice: mjesto poticanja čitanja. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Lasić-Lazić, Jadranka].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (1MB) | Request a copy |
Abstract
Vrijeme je razvijene moderne računalne tehnologije i čitanje se neprestano susreće s novim izazovima. Suvremeni mediji kao što su televizija i računalo ozbiljni su konkurenti tradicionalnoj knjizi i, ako je neko književno djelo ekranizirano, učenici ce radije čitanje zamijeniti gledanjem filma. Bez obzira na razvoj znanosti i tehnologije, vještina čitanja i dalje je važan čimbenik aktivnog sudjelovanja pojedinca u demokratskom društvu. Bitan element u uspješnom svladavanju vještine čitanja je prvi susret s knjigom već u obitelji. O tome uvelike ovisi daljnji odnos prema knjizi. Čitanje treba biti užitak, a ne prisila. Zbog toga je vrlo važno učenika od prvog dana školovanja voditi i motivirati da zavoli čitanje. Upravo školski knjižničar, u svom neposrednom radu s učenicima, primjenom novih spoznaja, metoda i načina rada može motivirati učenike na čitanje. Posudba knjiga i uredno vođenje dokumentacije ne smije biti samo sebi svrha. Školska knjižnica mora krenuti u susret korisniku, uočiti njegove potrebe i želje, učiti ga upotrijebiti sve izvore znanja, pomoći mu u izgradnji njegove ličnosti.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Subjects: | Information sciences > Librarianship |
Departments: | Department of Information Science |
Supervisor: | Lasić-Lazić, Jadranka |
Date Deposited: | 29 Aug 2011 10:08 |
Last Modified: | 12 Jan 2017 12:59 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/1421 |
Actions (login required)
View Item |