Novoselac, Ivanka. (2010). Uloga školske knjižnice u procesu integrirane nastave. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Špiranec, Sonja].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (507kB) | Request a copy |
Abstract
Prema Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu i Nacionalnom okvirnom kurikulumu nastoji se, što je više moguće, povezivati nastavne sadržaje unutarpredmetno i međupredmetno, a tu je svoje mjesto pronašla suvremena školska knjižnica kao informacijsko, medijsko i komunikacijsko središte škole. Kako se oblici poučavanja mijenjaju i sve se više važnosti pridaje zajedničkom i istraživačkom radu nužan je timski rad školskog knjižničara i učitelja, a u procesu integrirane nastave ta suradnja najbolje dolazi do izražaja. Doći do novih spoznaja i primijeniti stečeno znanje, a ne samo reproducirati naučeno, cilj je ovakvog oblika poučavanja. Poučavanje se može smatrati uspješnim ako je učeniku omogućilo stvaranje novog znanja aktivnim učenjem koje će mijenjati njegovo postojeće znanje. U Osnovnoj školi Mirka Pereša već je godinama prisutan ovakav oblik rada, što se prema Nacionalnom okvirnom kurikulumu i školskom kurikulumu i očekuje.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Subjects: | Information sciences > Librarianship |
Departments: | Department of Information Science |
Supervisor: | Špiranec, Sonja |
Date Deposited: | 29 Aug 2011 13:20 |
Last Modified: | 12 Jan 2017 12:08 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/1434 |
Actions (login required)
View Item |