Bikić, Zinka.
(2004).
Deduktivno i induktivno zaključivanje kod osnovnoškolske djece.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Psychology.
[mentor Ivanec, Dragutin].
Abstract
Ovim istraživanjem željeli smo ispitati razvijenost deduktivnog i induktivnog zaključivanja kod djece u trećim, četvrtim i petim razredima osnovne škole. Detaljan pregled literature pokazao je da mnogi kontekstualni faktori utječu na uspjeh djece u rješavanju zadataka zaključivanja. U ovom istraživanju od posebnog nam je interesa bilo ispitati da li i kako način odgovaranja na deduktivne zadatke može utjecati na uspješnost u njihovom rješavanju. S druge strane, također nas je zanimalo razumiju li djeca ove dobi što su to nepotpuna i potpuna indukcija. Dobiveni rezultati su pokazali da način odgovaranja na deduktivne zadatke utječe na razinu postignuća, te da djeca u funkciji porasta kronološke dobi postaju postupno sve uspješnija u njihovom rješavanju. Također je utvrđeno da djeca ove dobi pokazuju začetke eksplicitnog razumijevanja nepotpune i potpune indukcije.
Item Type: |
Diploma Thesis
|
Uncontrolled Keywords: |
deduktivno zaključivanje, induktivno zaključivanje, nepotpuna indukcija, potpuna indukcija, kategorički silogizmi, razvoj eksplicitnog razumijevanja. |
Subjects: |
Psychology > Razvojna psihologija |
Departments: |
Department of Psychology |
Supervisor: |
Ivanec, Dragutin |
Date Deposited: |
27 Mar 2007 |
Last Modified: |
02 Dec 2016 13:16 |
URI: |
http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/17 |
Actions (login required)
|
View Item |