Mušong, Silvija. (2009). Odnosi s javnošću u muzejima. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Šola, Tomislav].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (235kB) | Request a copy |
Abstract
U svijetu u kojem se alternativni oblici kulture čine mnogo zanimljivijima od «klasičnog» posjeta muzeju, posao odnosa s javnošću u muzejskim institucijama trebao bi postati obveza. Svaki muzej koji se ponosi svojom tradicijom i kolekcijom, i koji se smatra potrebom društva u kojem djeluje, trebao bi biti svjestan potrebe za osnivanjem odjela za odnose s javnošću jer oni su ti koji muzej čine vidljivim pred očima javnosti. Ono od čega odnosi s javnošću ulaskom u novu instituciju moraju početi jest istraživanje kojim se utvrđuju njezine slabosti i jake strane te mogućnosti. Jedan od temeljnih poslova je stvaranje identiteta muzeja koji će dugoročno predstavljati bit onoga što taj muzej jest i ono zbog čega je posebniji od drugih. Treba se usredotočiti i na istraživanje publike kako bi se osmislili prikladni i učinkoviti načini komunikacije koji će zadržati postojeće i privuči nove korisnike. Najčešci način komunikacije s javnošću jest putem medija. To je ujedno i najobuhvatniji način. Radio, televizija, novine, internet – rasprostranjenost im je neograničena. Putem medija se informacije nezaustavljivo šire pa je u interesu muzeja uspostaviti kvalitetnu komunikaciju kako bi oni postali «partneri» na koje se muzej može osloniti; kako u trenucima najava i predstavljanja novih izložbi i događanja, tako i u vremenima kriza i nakon njih kada ponovno treba izgraditi ugled.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Subjects: | Information sciences > Museology and heritage management |
Departments: | Department of Information Science |
Supervisor: | Šola, Tomislav |
Date Deposited: | 17 Jun 2014 08:08 |
Last Modified: | 09 Jul 2014 23:20 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/4349 |
Actions (login required)
View Item |