Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

MATΣMATX : primjena računala u nastavi jezika

Downloads

Downloads per month over past year

Mitrović, Petra. (2007). MATΣMATX : primjena računala u nastavi jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Seljan, Sanja].

[img] PDF (Croatian) - Registered users only
Download (654kB) | Request a copy

Abstract

Povećanje interesa za učenjem stranih jezika usko je povezano s povećanim korištenjem računala. Veliki broj korisnika, u nedostatku lokaliziranih inačica, koristi se računalima s operativnim sustavom na stranom jeziku (najčešće engleskom ili njemačkom). No povećanje interesa za učenjem stranoga jezika nije rezultiralo direktnim povećanjem broja nastavnika stranih jezika. Tradicionalne nastavne metode postupno se moderniziraju i prilagođavaju potrebama informatičkog društva sve višim stupnjem integracije računala i multimedije u nastavu. Razvoj računalne tehnologije omogućuje danas nastavnicima izradu jednostavnih multimedijskih programa bez potrebe za specifičnim programerskim predznanjem. Multimedija, Internet i World Wide Web omogućavaju jednostavniju suradnju nastavnicima u razvoju novih nastavnih metoda, brzu razmjenu sadržaja – programa, publikacija i vježbi, trenutni pristup autentičnim materijalima, video isječcima, zvučnim datotekama itd. S obzirom na potrebu primjene računala i jednostavnijeg softvera već u prvim razredima osnovne škole, kada je strani jezik obavezan, a učenje kroz igru još uvijek temeljni pristup, samostalno je izrađen program MATΣMATX i prikazana teorijska podloga za razvoj ovakvog programa. Program je zamišljen kao pomoćno sredstvo za ponavljanje nastavne jedinice brojevi/matematika (zbrajanje i oduzimanje do 10, odnosno 20) na engleskom jeziku nakon što su savladana osnovna matematička znanja. Uz provjeru znanja matematike služi i za provjeru vizualne percepciju, čitanja, slušanja i pisanja. Sastoji se od osam vježbi koje provjeravaju usvojenost osnovnih matematičkih pojmova, operacija zbrajanja i oduzimanja. Temelji se na komunikativnoj pedagoškoj metodi. Predmet matematika odabran je zbog slabe zastupljenosti u postojećim CALL programima dostupnim na hrvatskome jeziku.

Item Type: Diploma Thesis
Subjects: Information sciences > Social-humanistic informatics
Departments: Department of Information Science
Supervisor: Seljan, Sanja
Date Deposited: 25 Sep 2007
Last Modified: 13 Jan 2017 10:28
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/459

Actions (login required)

View Item View Item