Červar Manojlović, Ana. (2015). Uloga narodnih knjižnica u cjeloživotnom učenju osoba treće životne dobi. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Barbarić, Ana].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (700kB) | Request a copy |
Abstract
U ovome radu prikazuje se uloga narodnih knjižnica u formalnom i neformalnom obrazovanju u nas i u svijetu, s posebnim osvrtom na rad Gradske knjižnice Vukovar. Knjižnice tu svoju zadaću obavljaju u dinamičkim socio-ekonomskim uvjetima. Društvo znanja postaje ono čemu se teži, pri čemu kreativnost, fleksibilnost, umrežavanje, postaju sredstvo za brže snalaženje u društvu i zajednici. Učenje postaje prioritet. Uči se u svim generacijskim skupinama, u formalnim i neformalnim oblicima, a sve s ciljem stjecanja novih znanja, vještina i kompetencija, a što ima za posljedicu bržu i veću zapošljivost, vremenski dulju radnu aktivnost i kvalitetniji razvoj zajednice. Za ovaj rad napravila sam istraživanje s korisnicima Doma za starije i nemoćne osobe Vukovar, gdje Gradska knjižnica Vukovar ima svoj stacionar od 2009. godine i gdje provodimo program "Ususret trećoj životnoj dobi" za korisnike Doma.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Narodne knjižnice, osobe treće životne dobi, cjeloživotno učenje, Hrvatska, projekt Ci vediamo tutti in biblioteca, projekt 65 plus, radionica Finding Stuff Online, projekt Ususret trećoj životnoj dobi. |
Subjects: | Information sciences > Librarianship |
Departments: | Department of Information Science |
Supervisor: | Barbarić, Ana |
Date Deposited: | 07 May 2015 08:46 |
Last Modified: | 12 Jan 2017 11:09 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/5253 |
Actions (login required)
View Item |