Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Demokratski odgoj i obrazovanje: utjecaj obitelji, škole i medija na političku socijalizaciju varaždinskih srednjoškolaca : diplomski rad

Downloads

Downloads per month over past year

Sedlar, Tonja. (2014). Demokratski odgoj i obrazovanje: utjecaj obitelji, škole i medija na političku socijalizaciju varaždinskih srednjoškolaca : diplomski rad. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Sociology. [mentor Bagić, Dragan].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (273kB) | Preview

Abstract

Politička socijalizacija mladih u Hrvatskoj, kao i njihova politička kultura specifična su područja društvenog realiteta koja u akademskim krugovima ostaju nedovoljno znanstveno istražena usprkos činjenici da predstavljaju instancu političkog sustava u okviru kojeg se manifestiraju, a koji je u slučaju Hrvatske demokratski.U ovom radu polazim od mišljenja da između (demokratskog) političkog sustava i poretka te političke kulture mladih postoji povratna sprega pri čemu naglasak stavljam na opisivanje te kulture kao i na proces političke socijalizacije mladih za koju smatram da potonju oblikuje.Kao ciljnu skupinu istraživanja odabrala sam punoljetne učenike završnih razreda triju varaždinskih srednjih škola, I. Gimnazije, Strukovne i Elektrostrojarske, kako bih istražila na koji se način ispitanici odnose prema politici kao sferi društvenog života, koja mišljenja vežu uz hrvatski politički sustav, gdje sebe pozicioniraju u njemu, odnosno kako vide i razumiju svoju ulogu u političkom kontekstu, koliko su informirani i zainteresirani za bilo koji segment vlastitog sudjelovanja u politici i sl.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: politička socijalizacija, politička pismenost, politika u obrazovanju
Subjects: Sociology
Departments: Department of Sociology
Supervisor: Bagić, Dragan
Date Deposited: 16 Jun 2015 11:39
Last Modified: 16 Jun 2015 11:39
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/5442

Actions (login required)

View Item View Item