Karadža, Marina.
(2015).
Uloga školske knjižnice u korelacijsko-integracijskom pristupu djelu Ivana Gundulića "Osman".
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science
Department of Croatian Language and Literature.
[mentor Slavić, Dean and Špiranec, Sonja].
|
PDF
(Croatian)
Download (978kB) | Preview |
Abstract
Radom su obuhvaćena dva područja – metodika nastave književnosti i bibliotekarstvo. Pokušalo se prikazati kako spoj tih dvaju područja može pomoći u poboljšanju nastave i pobošljanju učenja općenito. Pokušaj je to katkad teorijsko-utopistički, a katkad sasvim izvediv. Prvi dio rada posvećen je prikazu suvremene knjižnice i njezine uloge u odgojno-obrazovnom sustavu i procesu. Obrazlažu se pojmovi korelacijsko-integracijskog pristupa u nastavi i važnosti informacijske pisemenosti u školi. Drug dio obuhvaća književnoteorijske elemente uključene u metodički pristup djelu - biografiju i bibliografiju Ivana Gundulića, određenje baroka, osvrt na odmak od povijesnih činjenica u djelu te elemente renesansnog diskurza u djelu. Treći dio rada daje konkretne primjere interpretacije djela u kojoj sudjeluju i nastavnik i knjižničar i objašnjene su njihove uloge u takvom pristupu. Prikazana je i izvedba sata temeljena na korelacijsko-integracijskom pristupu pri čemu su korišteni neki od primjera interpretacije.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Školske knjižnice, Ivan Gundulić, Osman, korelacijsko-integracijski pristup, književnoteorijski pristup, metodički pristup. |
Subjects: | Information sciences > Librarianship Slavic languages and literatures > Croatian language and literature |
Departments: | Department of Information Science Department of Croatian Language and Literature |
Supervisor: | Slavić, Dean and Špiranec, Sonja |
Date Deposited: | 16 Dec 2015 10:00 |
Last Modified: | 07 Dec 2016 13:12 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/5861 |
Actions (login required)
View Item |