Tokić, Katarina.
(2016).
Funkcionalni stilovi u nastavi Hrvatskoga jezika.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Croatian Language and Literature.
[mentor Alerić, Marko].
Abstract
U radu je istražena funkcionalna raslojenost u osnovnoškolskim udžbenicima. Riječ je o dva
nakladnika (Alfa i Školska knjiga) u čijim se udžbenicima od petoga do osmoga razreda istražila polifunkcionalnost hrvatskoga standardnoga jezika. Osnovna teza rada je da su
funkcionalni stilovi nedovoljno zastupljeni u nastavi Hrvatskoga jezika. Nastava Hrvatskoga jezika treba uključivati poučavanje svih funkcionalnih stilova. Na početku rada bit će dan prikaz različitih teorija te prikaz različitih podjela nekoliko autora koji su se bavili
funkcionalnim stilovima. U drugome dijelu rada, pozivajući se na Nastavni plan i program, prikazat će se koliko su funkcionalni stilovi zastupljeni u navedenome dokumentu i u kojim su razredima funkcionalni stilovi nastavna tema, odnosno nastavna jedinica. U sljedećemu dijelu rada bit će analizirani osnovnoškolski udžbenici hrvatskoga jezika. Brojčano će se prikazati koliko je funkcionalnih stilova zastupljeno u lingvometodičkim predlošcima i na koji
se način u nastavi Hrvatskoga jezika poučavaju teme posvećene funkcionalnim stilovima. Cilj je rada, analizom osnovnoškolskih udžbenika, dokazati da su učenici nedovoljno upućeni u polifunkcionalnost hrvatskoga standardnoga jezika.
Actions (login required)
|
View Item |