Žužak, Maja.
(2015).
Marketing u knjižnicama.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science.
[mentor Barbarić, Ana].
Abstract
U ovom radu predstavljen je marketing u kontekstu neprofitnih organizacija pa stoga i kontekstu knjižnica. Iako su knjižnice zbog raznih stereotipa dugo pružale otpor marketingu u suvremenom smislu, danas je primjena marketinga u knjižnici faktor koji razlikuje uspješne od neuspješnih knjižnica.Sadržaj rada, pored uvoda i zaključka, podijeljen je u pet dijela. U prvom dijelu objašnjeni su osnovni pojmovi marketinga – definicija i predmeti. U drugom dijelu detaljnije je objašnjen pojam marketinga u kontekstu neprofitnih organizacija, s posebnim osvrtom na karakteristike marketinških aktivnosti u neprofitnim organizacijama, kao i na sudionike te vrste marketinga.Treći dio posvećen je strategiji marketinga u neprofitnim organizacijama. Iako u takvim organizacijama profit nije glavni cilj marketinga, osmišljavanje strategije provodi se na vrlo sličan način kao i u marketingu klasičnih poduzeća.Četvrti dio bavi se konkretnom primjenom marketinga u knjižnicama. Predstavljena je povijest marketinga u knjižnicama te je opisan ciklus marketinških aktivnosti u kontekstu knjižnice. Poseban značaj pridan je promociji, elementu marketinškog miksa kojeg knjižnice mogu najbolje iskoristiti za ostvarivanje napretka u informacijskom dobu u kojem one predstavljaju središte informacijske razmjene.
Peti dio posvećen je provedenom istraživanju. Izneseni su ciljevi istraživanja, korištene metode i na kraju rezultati provedenog istraživanja.Posljednji dio rada donosi zaključke utemeljene na sadržaju seminarskog rada, kao i kratki pregled najbitnijih činjenica iznesenih u radu.
Actions (login required)
|
View Item |