Brčić Bauer, Ana.
(2013).
Uloga i aktivnosti školskog knjižničara u poticanju čitanja učenika razredne nastave.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science.
[mentor Špiranec, Sonja].
Abstract
Nove tehnologije, koje se usavršavaju i napreduju svakodnevno, žestoka su konkurencija knjizi i čitanju. Posljedica je porast funkcionalne nepismenosti, opadanje sposobnosti razumijevanja pročitanoga teksta. Djeca sve manje čitaju, rijetko im je knjiga u rukama u slobodno vrijeme, a kad čitaju, nerijetko to čine površno, ne ponirući u dublji smisao pročitanog. Motivirati mladog čitatelja i promicati knjigu kao medij za stjecanje kulturnih navika jedna je od zadaća školske knjižnice i školskoga knjižničara. Kroz svoje različite programe kreativnih i stvaralačkih radionica i projekata, knjižnica može pridonijeti poticanju čitanja i položaju knjige.
Actions (login required)
|
View Item |