Grizbaher, Vedran.
(2014).
Simboličko nasilje u reklamama.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Ethnology and Cultural Anthropology.
[mentor Bukovčan, Tanja].
Abstract
Glavni cilj rada je pokazati promjene unutar tematike simboličkog nasilja, a ono obuhvaća teme poput rodnih uloga, ravnopravnosti spolova, rasnih razlika i slično.
Rad ću koncipirati tako da ću prvo obraditi tematiku simboličkog nasilja, potom ću se osvrnuti temu fotografije i reklama te ću pokušati otkriti koliki je interes etnologije za navedenu tematiku i naposlijetku ću spojiti te dvije tematike analizom reklama po uzoru na Goffmana. Dakle, najprije ću objasniti što je to simboličko nasilje te ga diferencirati od fizičkog nasilja. Budući da se ono posebice odražava u rodnim ulogama, tu ću tematiku obraditi u potonjem poglavlju te objasniti i razliku između roda i spola. Upravo je obitelj mjesto na kojem se obrasci ponašanja usvajaju i dolazi do formiranja ličnosti pri čemu se preuzimaju i rodne uloge. Nadalje, osim obitelji, posao je jedan od centralnih mjesta u ljudskome životu, a simboličko nasilje je tamo izuzetno izraženo. Nadovezat ću se i feminističkim pogledom na simboličko nasilje jer su upravo žene najranjivija skupina. One su se protiv toga i pobunile te time potaknule promišljanja o ovoj tematici. Osvrnut ću se i na odnos medija prema simboličkom nasilju u reklamama te prijeći na dio u kojemu se obrađuju fotografije u spomenutom kontekstu.
Actions (login required)
|
View Item |