Miletić, Romina.
(2013).
Uloga školskog knjižničara u kulturnoj i javnoj djelatnosti škole.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science.
[mentor Lasić-Lazić, Jadranka].
Abstract
Osnovna djelatnost školske knjižnice sastavni je dio odgojno-obrazovnog i knjižničnog sustava te je izravno uključena u nastavni proces i učenje. Osim kao informacijsko središte, trebala bi biti i kulturno središte škole s obzirom na to da su procesi učenja i nastave više fokusirani na učenike. Školska nastava sve se više održava u obliku tzv. projektne nastave u kojoj učenici uče i stječu znanje u suradnji s ostalim učenicima i pod vodstvom nastavnika. Nove tehnologije također su otvorile neke nove mogućnosti školskim knjižničarima u njihovu djelovanju. S obzirom na nove, drugačije navike i potrebe korisnika knjižnica, učenika i nastavnika javlja se i potreba za promjenom uloge školske knjižnice. Kvalitetan rad školske knjižnice lako se prepoznaje i uvelike ovisi i o školskom knjižničaru koji se stručno usavršava, napreduje, upućuje učenike u nove načine istraživanja i učenja, približava fond knjižnice i potiče na individualni i timski rad, kvalitetno surađuje sa svim djelatnicima škole i ima značajnu ulogu u razvijanju potreba učenika i nastavnika za cjeloživotnim učenjem.
Actions (login required)
|
View Item |