Rihtarić, Margareta.
(2016).
Strateški plan unapređenja usluga u narodnoj knjižnici na primjeru Knjižnice i čitaonice Gračac.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science.
[mentor Barbarić, Ana].
Abstract
Narodna knjižnica služi svim populacijama korisnika, svih uzrasta, stupnjeva obrazovanja i interesa, te s tim nastoji zadovoljiti njihove raznolike informacijske, kulturne, rekreacijske i obrazovne potrebe. Stoga IFLA-in i UNESCO-ov Manifest za narodne knjižnice definira narodnu knjižnicu kao lokalno informacijsko središte. Svojim korisnicima omogućuje neposredan pristup svim vrstama znanja i obavijesti. Samim time potvrdila se činjenica za potrebama unapređenja knjižnica s novim tehnologijama i uslugama za korisnike. Tema ovog rada jest Strateški plan unapređenja usluga u narodnoj knjižnici na primjeru Knjižnice i čitaonice Gračac, te koja je njena uloga i važnosti za lokalnu zajednicu koja je jedino kulturno središte mjesta. U teorijskom dijelu rada će se kroz iscrpan pregled literature razmatrati upravljanje narodnih knjižnica kroz marketing i menadžment, uz primjere dobre prakse, te ponuditi rješenja za unapređenje usluga prema potrebama korisnika. Definirat će se postojeće, stvarno stanje Knjižnice i čitaonice Gračac, te utvrditi prednosti i nedostaci postojećih usluga knjižnice. Nastojat će se utvrditi nužne organizacijske, komunikacijske pretpostavke za njeno poboljšanje, kako bismo zaintrigirali korisnike za korištenje knjižnice i time ispunili njihova očekivanja. Trebamo ponuditi što raznovrsnije i bogatije sadržaje, vodeći računa o kvaliteti i stručnosti knjižničnih službi, usluga i aktivnosti. Važna je i suradnja knjižnice s ostalim ustanovama u zajednici, kao što je suradnjom na projektima, međusobnim razmjenama zamisli i iskustava, obrazovnim programima ili raznovrsnim aktivnostima namijenjenih svima bez obzira na dob, spol, rasu, vjeroispovijest, stupanj obrazovanja i sl.
Actions (login required)
|
View Item |