Jazbinšek, Vedran. (2008). Analiza nekih socijalnih i psihosocijalnih aspekata massively multiplayer online roleplaying igara. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Sociology. [mentor Čulig, Benjamin].
PDF
(Croatian)
- Repository staff only
Download (542kB) | Request a copy |
Abstract
Sintagma „massively multiplayer online roleplaying games“ (MMORPG) označava relativno mladi žanr računalnih igara koji je u dvanaest godina svoga postojanja stekao veliku popularnost među igračima i zabavnoj industriji. Po definiciji, MMORPG-ovi su računalne igre koje se igraju u mreži (online), u kojima igrač igra jednog ili više likova (roleplaying), a broj igrača koji istovremeno igraju je ogroman (massively multiplayer). Cilj ovog rada je detaljnije analizirati relevantne sociološke i psihosocijalne aspekte fenomena MMORPG-a i istaknuti neka njegova obilježja po kojima bi mogao poslužiti kao svojevrsni socijalni laboratorij za eksperimentalno istraživanje ljudskog ponašanja. Posebna pažnja posvetit će se problemima mjerenja uspješnosti i kvalitete rješavanja socijalnih zadataka unutar igre koji zahtijevaju kooperaciju i organiziranost više igrača.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Subjects: | Sociology |
Departments: | Department of Sociology |
Supervisor: | Čulig, Benjamin |
Date Deposited: | 11 Jan 2017 13:49 |
Last Modified: | 11 Jan 2017 13:49 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/6767 |
Actions (login required)
View Item |