Šemper, Valerija. (2007). Sociološki aspekti reklamiranja u suvremenom društvu. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Sociology. [mentor Čaldarović, Ognjen].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (503kB) | Request a copy |
Abstract
Tema rada „Utjecaj reklama na potrošačko ponašanje ljudi u suvremenom društvu “ odabrana je zbog svoje zanimljivosti, te činjenice da su pitanja konzumerske kulture, utjecanje na potrošačko ponašanje i njegovo poticanje društveno relevantna. Također, ne treba zanemariti da je reklamiranje društveno aktualno i sveprisutno, te se sa njime susrećemo svakodnevno, i ono postaje sve invazivnije i domišljatije u nastojanju da postigne svoje ciljeve. Namjera ovog rada je dati uvid u glavne karakteristike fenomena reklamiranja u suvremenom društvu, ukazati na neke glavne metode i strategije koje ono koristi u postizanju svog cilja, te ukazati na budućnost i ključne smjernice razvoja reklamiranja kao i na posljedice koje ono ima i koje će najvjerojatnije imati po društvo. Cilj rada neće, prema tome, biti analiza i osvrt na teoretske misli značajnih socioloških autora (Marcuse, Fromm, Packard) koji se samo okvirno i uvodno spominju u slijedećem poglavlju, a koje s obzirom na period djelovanja možemo smatrati klasicima, već će se rad baviti reklamiranjem kao modernim i aktualnim fenomenom u suvremenom društvu. U nastojanju da ukaže na glavne načine djelovanja reklamiranja, rad će biti orijentiran na recentniju literaturu, djelom i iz područja ekonomije, iz razloga što je pri obradi ove teme došlo do problema nalaženja adekvatne suvremene sociološke literature.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Subjects: | Sociology |
Departments: | Department of Sociology |
Supervisor: | Čaldarović, Ognjen |
Date Deposited: | 05 Sep 2016 10:30 |
Last Modified: | 05 Sep 2016 10:30 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/6812 |
Actions (login required)
View Item |