Blagojević, Marina.
(2016).
Muzejske trgovine u teoriji i zagrebačkoj praksi.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science.
[mentor Vujić, Žarka].
Abstract
Ovaj rad prikazuje upravljanje financijama u muzeju, ističe važnost upravljanja u radu muzeja, te prikazuje ulogu i provedbu menađmenta, marketinga i drugih poslovnih taktika komercijalnog tržišta na polju kulturnih djelatnosti u svrhu postizanju financijske efikasnosti muzeja. U radu je težište stavljeno na muzejske trgovine, koje predstavljaju jednu od poslovnih taktika kojom se doprinosi ostvarivanju muzejske misije, ali i povećanju muzejskog budžeta. Ta dvojna uloga muzejskih trgovina, tj. dvostruki doprinos muzejskom radu, razlog je za uočavanje važnosti trgovine za rad muzeja, te poticaj za provedbu ideja koje omogućuju uspješniji rad trgovine i time veći doprinos trgovine muzeju. U radu je mnogo pažnje posvećeno oblikovanju proizvoda, prezentaciji i radu muzejske trgovine bilo u pristupu posjetiteljima ili muzejskom osoblju. Ukratko, rad predstavlja djelovanje muzeja na polju financija, navodi metode kojima se maksimaliziraju prihodi i minimaliziraju troškovi, u svrhu ostvarivanja što manje ovisnosti o financijama iz izvora van muzeja i uspješnog opstanka na konkurentnom tržištu. U radu se susrećemo s problemima današnjice koji muzejima otežavaju djelovanje, ali i pružaju priliku za razvoj novih ideja i napredak.
Actions (login required)
|
View Item |