Šarić, Antonija.
(2016).
Knjižnice kao potpora čitanju i promoviranju rane pismenosti.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science.
[mentor Lasić-Lazić, Jadranka].
Abstract
U prvom dijelu diplomskog rada objasnit ću prvo što zapravo čitanje jest, zašto je učenje
čitanja bitno, što sve utječe na to kako će se proces čitanja kod pojedinca razvijati, koje su
najbitnije stavke na koje treba obratiti pažnju kod učenja čitanja od najranijih dana, i kako se
ono razvija kroz faze života. (...) U sklopu rada pokazat ću na koji je to način knjižnica potpora čitanju i što bi sve
trebala pružati korisniku kako bi to i ostala s obzirom na velike, neizbježne promjene kojima
je neprestano izložena. U poglavlju gdje sam pokazala na koji način je knjižnica potpora
čitanju, usredotočila sam se na knjižnice i odjele za djecu, mogućnosti koje roditelji imaju
pomoću knjižnice pružiti svojoj djeci, primjere iz Hrvatske, no i iz ostalih zemalja kako bih
pokazala sve načine na koje knjižnica može utjecati na razvoj pojedinca i uspješnost čitanja. (...) Zadnji dio rada sastoji se od istraživanja
koje sam provela u Osnovnoj školi 22.lipnja u Sisku na 77 učenika drugog, trećeg i četvrtoga
razreda pomoću ankete čiji je cilj bio pokazati koliko ispitanici vole čitati i koliko je rana
pismenost promovirana kod odabranih ispitanika. (Iz Uvoda.)
Actions (login required)
|
View Item |