Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Knjižnice kao potpora čitanju i promoviranju rane pismenosti

Downloads

Downloads per month over past year

Šarić, Antonija. (2016). Knjižnice kao potpora čitanju i promoviranju rane pismenosti. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Lasić-Lazić, Jadranka].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (423kB) | Preview

Abstract

U prvom dijelu diplomskog rada objasnit ću prvo što zapravo čitanje jest, zašto je učenje čitanja bitno, što sve utječe na to kako će se proces čitanja kod pojedinca razvijati, koje su najbitnije stavke na koje treba obratiti pažnju kod učenja čitanja od najranijih dana, i kako se ono razvija kroz faze života. (...) U sklopu rada pokazat ću na koji je to način knjižnica potpora čitanju i što bi sve trebala pružati korisniku kako bi to i ostala s obzirom na velike, neizbježne promjene kojima je neprestano izložena. U poglavlju gdje sam pokazala na koji način je knjižnica potpora čitanju, usredotočila sam se na knjižnice i odjele za djecu, mogućnosti koje roditelji imaju pomoću knjižnice pružiti svojoj djeci, primjere iz Hrvatske, no i iz ostalih zemalja kako bih pokazala sve načine na koje knjižnica može utjecati na razvoj pojedinca i uspješnost čitanja. (...) Zadnji dio rada sastoji se od istraživanja koje sam provela u Osnovnoj školi 22.lipnja u Sisku na 77 učenika drugog, trećeg i četvrtoga razreda pomoću ankete čiji je cilj bio pokazati koliko ispitanici vole čitati i koliko je rana pismenost promovirana kod odabranih ispitanika. (Iz Uvoda.)

Item Type: Diploma Thesis
Subjects: Information sciences > Librarianship
Departments: Department of Information Science
Supervisor: Lasić-Lazić, Jadranka
Date Deposited: 13 Sep 2016 09:15
Last Modified: 13 Sep 2016 09:15
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/6868

Actions (login required)

View Item View Item