Katalinić, Josip. (2016). Video igre u obrazovanju. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Dovedan Han, Zdravko].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (372kB) | Request a copy |
Abstract
Video igre svoje korijene vuku s kraja 40-ih godina, dok kao komercijalni mediji postaju početkom 70-ih godina. Kroz svoj razvoj doživljavaju fantastičke promjene, od kojih se mnoge odražavaju, te utječu na kritička i socijalna razmišljanja mnogih pojedinaca. Jedna od takvih ideja je uporabe video igara kao obrazovnih alata, što se posebno može vidjeti na primjeru igre Minecraft, koja trenutno ima preko 100 milijuna korisnika, te se koristi u preko 3000 učionica diljem svijeta. Reakcija mnogih roditelja na temu će zasigurno biti da im ne trebaju video igre i u školi, budući da im se djeca cijeli dan igraju doma. No u takvom stavu leži opasnost, koju mnogi nastavnici, kao i roditelji ignoriraju, a to je da su video igre mediji s kojim su učenici upoznati, te preko kojega se može efektivno podučavati. Učenje putem video igara nije nov koncept, te svoju primjenu pronalazi u mnogim grana, od obuke pilota, sve do vojne obuke. Ukoliko simulacija upravljanja avionom stvara pozitivne rezultate prilikom obuke pilota, koji nas razlozi sprečavaju da koristimo video igre u kreiranju školskog kurikuluma? [iz Uvoda]
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Subjects: | Information sciences > Social-humanistic informatics |
Departments: | Department of Information Science |
Supervisor: | Dovedan Han, Zdravko |
Date Deposited: | 08 Jul 2016 10:44 |
Last Modified: | 08 Jul 2016 10:44 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/6895 |
Actions (login required)
View Item |