Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Domski kurikulum

Downloads

Downloads per month over past year

Brajković, Tatjana. (2011). Domski kurikulum. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Pedagogy. [mentor Hrvatić, Neven].

[img] PDF (Croatian) - Registered users only
Download (5MB) | Request a copy

Abstract

Tema je ovog rada proučavanje i analiziranje odnosa između planiranih aktivnosti učeničkog doma i njihove realizacije. Na temelju uvida u pedagošku dokumentaciju doma te razgovora sa njegovim djelatnicima, točnije ravnateljem i odgajateljima stekla sam pobliža saznanja o načinu funkcioniranja doma te sadržaju, ciljevima i funkcijama Godišnjeg plana i programa rada doma (u daljnjem tekstu: Plan) ali i odgajatelja. Počevši od definiranja ključnih teorijskih pojmova za razradu teme, pristupila sam sagledavanju konkretnog primjera Plana u praksi i to u Učeničkom domu Karlovac (u daljnjem tekstu: Dom). Tamo sam obavila analizu na temelju određenih dokumenata koje a)vode odgajatelji za svoju odgojnu skupinu ili b) ravnatelj i domski odbor na razini cijelog Doma. U mnoštvu informacija i različitih elemenata odnosno sastavnica ukupnog Plana doma, trudila sam se fokusirati na područje relevantije za moju temu a to je područje uže vezano uz odgojno-obrazovni proces. Analiziranjem takve dokumentacije uz povremeno pojašnjavanje nedoumica ili nejasnoća u razgovoru s odgajateljima, došla sam do zaključka kako duga tradicija doma te već uhodan proces planiranja i programiranja rada ne ostavljaju mnogo prostora greškama ili većim odstupanjima od planiranoga prilikom realizacije te se u velikoj mjeri ono što se isplanira, također i realizira u konačnici. Manja odstupanja u satnici ostvarenog u odnosu na planirano, pripisuju se uglavnom neočekivanim i iznenadnim situacijama u domu koja poremete planirani tok događaja, ali s tendencijom nadoknađivanja te uravnotežavanja broja sati utrošenih na određene aktivnosti. Krajnji zaključak jest da je odnos između planiranih irealiziranih aktivnosti povoljan te da se Dom u pravilu, uz manje prilagodbe, pridržava zacrtanog Plana i programa rada.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: kurikulum, dom, plan i program rada, realizacija, uvjeti
Subjects: Pedagogy
Departments: Department of Pedagogy
Supervisor: Hrvatić, Neven
Date Deposited: 12 Oct 2016 09:24
Last Modified: 12 Oct 2016 09:24
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/7411

Actions (login required)

View Item View Item