Čolak, Ivana. (2016). Osnovnoškolska knjižnica u NOK-u. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Banek Zorica, Mihaela].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (735kB) | Request a copy |
Abstract
Uloga školske knjižnice neizostavna je u odgojno-obrazovnom procesu. Danas odgojno-obrazovni sustav treba osigurati okruženje u kojemu će djeca i mlade osobe biti osposobljeni za život u 21. stoljeću, pružajući svima mogućnost stjecanja relevantnih iskustava učenja i usvajanje temeljnih i novih znanja, vještina i stavova koji će im omogućiti aktivno suočavanje sa zahtjevima suvremenoga informacijskog doba i prilagodbu promjenama, a ključna poveznica u ostvarivanju potrebnih kompetencija cjeloživotnog obrazovanja upravo je školska knjižnica. Glavni je razlog taj što školskim knjižničarima pruža mogućnost osnaživanja uloge koju imaju u odgojno-obrazovnom sustavu, njihovu prepoznatljivost i jačanje profesionalizacije, a školska je knjižnica prepoznata kao mjesto za učenje. Školska knjižnica u NOK-u još uvijek nema svoje određeno mjesto, već je uključena u pojedine kurikularne dokumente. Najveću prisutnost knjižnice pronalazimo u kurikulima međupredmetnih tema Učiti kako učiti i Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | školska knjižnica, NOK, odgoj, obrazovanje, kurikulum, vrednovanje |
Subjects: | Information sciences > Librarianship |
Departments: | Department of Information Science |
Supervisor: | Banek Zorica, Mihaela |
Date Deposited: | 22 Feb 2017 08:59 |
Last Modified: | 22 Feb 2017 08:59 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/7954 |
Actions (login required)
View Item |