Glasnović, Ana.
(2016).
Alternativni oblici opismenjavanja i čitateljske kulture kod djece.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science.
[mentor Banek Zorica, Mihaela].
Abstract
Razvoj čitalačke vještine ključan je za razvoj svih drugih oblika pismenosti. Važno je od najranije dobi razvijati i poticati ljubav prema čitanju. Brojna istraživanja domaćih i stranih autora na temu čitanja u predškolskoj dobi, ukazala su na niz različitih aspekata čitateljske kulture djece. Osim toga pokazalo se i da se djeca kojoj se čita od najranije dobi brže razvijaju, više se interesiraju za okolinu, bolje se snalaze u komunikaciji s drugima, a i polaskom u školu brže svladavaju gradivo. Cilj je ovoga rada predstaviti aspekte čitateljske kulture kod djece, ukazati na važnost čitanja od najranije dobi, te primjerima dobre prakse pokazati kako djeci najranije dobi knjiga i čitanje mogu biti predstavljeni na zanimljiv i zaigran način.
Actions (login required)
|
View Item |