Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Alternativni oblici opismenjavanja i čitateljske kulture kod djece

Downloads

Downloads per month over past year

Glasnović, Ana. (2016). Alternativni oblici opismenjavanja i čitateljske kulture kod djece. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Banek Zorica, Mihaela].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (4MB) | Preview

Abstract

Razvoj čitalačke vještine ključan je za razvoj svih drugih oblika pismenosti. Važno je od najranije dobi razvijati i poticati ljubav prema čitanju. Brojna istraživanja domaćih i stranih autora na temu čitanja u predškolskoj dobi, ukazala su na niz različitih aspekata čitateljske kulture djece. Osim toga pokazalo se i da se djeca kojoj se čita od najranije dobi brže razvijaju, više se interesiraju za okolinu, bolje se snalaze u komunikaciji s drugima, a i polaskom u školu brže svladavaju gradivo. Cilj je ovoga rada predstaviti aspekte čitateljske kulture kod djece, ukazati na važnost čitanja od najranije dobi, te primjerima dobre prakse pokazati kako djeci najranije dobi knjiga i čitanje mogu biti predstavljeni na zanimljiv i zaigran način.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: kultura čitanja, djeca, obrazovanje, pismenost, knjižnica, alternativni oblici, komunikacija
Subjects: Information sciences > Librarianship
Departments: Department of Information Science
Supervisor: Banek Zorica, Mihaela
Date Deposited: 22 Feb 2017 08:56
Last Modified: 22 Feb 2017 08:56
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/7961

Actions (login required)

View Item View Item