Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Uporaba nekonvencionalnih tehnika u nastavi španjolskog kao stranog jezika

Downloads

Downloads per month over past year

Borojević, Tamara. (2016). Uporaba nekonvencionalnih tehnika u nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].

[img]
Preview
PDF (Español)
Download (1MB) | Preview

Abstract

S obzirom na brojne pogodnosti i varijacije koje pruža komunikacijski pristup u nastavi stranih jezika, cilj ovog rada je bio ispitati iskorištavaju li hrvatski nastavnici neke mogućnosti koje su im na raspolaganju, odnosno, koriste li i u kojoj mjeri šest nekonvencionalnih tehnika: igru, projekt u nastavi, dramsku aktivnost, pjesmu, film i debatu, i također, željeli smo teorijski predstaviti navedene tehnike i njihove prednosti i provjeriti koju svrhu imaju u nastavi španjolskog kao stranog jezika. U teorijskom dijelu rada smo predstavili koncept komunikacijskog pristupa kao bazu koja omogućava primjenu nekonvencionalnih tehnika, nakon čega smo objasnili za svaku tehniku posebno ulogu nastavnika i učenika, znanja i vještine koje se tim putem razvijaju, prednosti, mane i načine na koje se tehnike mogu vrednovati. Naš sljedeći korak je bio provjeriti realnost nastave španjolskog jezika, zbog čega smo proveli istraživanje koje se baziralo na predstavljenoj teoriji, a cilj je bio ispitati učenike i nastavnike španjolskog jezika o učestalosti korištenja tih šest nekonvencionalnih tehnika te saznati stavove ispitanika o utjecaju svake tenike posebno na vrstu gradiva, vještina i znanja koje tim putem mogu usvojiti, ali i o utjecaju na razinu motivacije i interesa za španjolski jezik. Rezultati istraživanja su pokazali da se u globalu sve tehnike koriste jako rijetko i da, s druge strane, uvelike olakšavaju usvajanje gramatičkih struktura, vokabulara, kulture, izgovora, omogućuju vježbanje govora, pisanja, čitanja i slušanja a također i motiviraju učenike, čine ih odgovornijima i zahvaljujući njima učenici imaju više samopouzdanja. Također, učenici su većinom zaključili da bi se svaka od tehnika trebala češće koristiti na satovima španjolskog jezika. Na kraju smo oblikovali preporuku za buduću nastavničku praksu, kao i potrebu za daljnjim istraživanjima.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: nekonvencionalne tehnike, učestalost korištenja, prednosti, obrazovne primjene, stavovi
Subjects: Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature
Departments: Department of Roman Languages and Literature
Supervisor: Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata
Date Deposited: 24 Feb 2017 10:00
Last Modified: 24 Feb 2017 10:00
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/8194

Actions (login required)

View Item View Item