Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository
|
Items where Subject is "Romance languages and literatures > Spanish Language and Literature"
Up a level |
- Subject (8030)
- Romance languages and literatures (503)
- Spanish Language and Literature (179)
- Romance languages and literatures (503)
BSc thesis
Cafuk, Maja. (2018). Vrijednosti gerunda u prijevodima na hrvatski. BSc thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Oštrec, Branka].
Carević, Meri. (2018). Leksikografske odrednice i njihova primjena u praksi. BSc thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Musulin, Maša].
Glavaš, Helena. (2018). Poslijeratna španjolska proza: Entre visillos Carmen Martín Gaite. BSc thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Zovko, Maja].
Koret, Martina. (2011). Modeli, tipovi i skale za vrednovanje u obrazovanju. BSc thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Lotar, Mateja. (2018). Strukture za izražavanje hipoteze, mogućnosti i vjerojatnosti. BSc thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Knezović, Alica].
Marija, Kotarski. (2013). Verbos de cambio. BSc thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Knezović, Alica].
Diploma Thesis
Acinger, Daria. (2018). Uloga konteksta u izboru prirodne ekvivalencije u slučaju lažnih prijatelja u književnom i stručnom tekstu. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Oštrec, Branka].
Adrinek, Vedran. (2014). Čitanje romana O junacima i grobovima Ernesta Sábata iz optike filozofije egzistencije. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Angyal, Elvira. (2015). Jezična politika suvremene španjolske: kastiljski, katalonski, baskijski i galješki. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Skelin Horvat, Anita].
Arnautov, Sanja. (2018). Stav hrvatskih profesora španjolskog kao stranog jezika prema ispravljanju pogrešaka u usmenom izražavanju. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata].
Bajt, Anja. (2015). Motivacijska orijentacija kod studenata španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Balenović, Lea. (2017). Motivacijska stuktura pri upisu i očekivanja o budućem zapošljavanju studenata španjolskog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Ban, Lea. (2018). Vještina pisanja na satu španjolskog kao stranog jezika: prijedlog za rad na satu. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Banić, Maja. (2013). La aparición y varios conceptos de la parasíntesis en la lengua española. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Baričić, Doris. (2019). Usporedna analiza vrijednosti konjunktiva u prijevodima na hrvatski i španjolski jezik. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Oštrec, Branka].
Bačurin, Antonia. (2017). Povezanost straha od stranog jezika i upotrebe komunikacijskih strategija kod učenika španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Beljan, Ivana. (2015). Strah od usmene komunikacije kod studenata španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Benkek, Svjetlana. (2013). Kulturni stereotipi o Španjolskoj kod hrvatskih učenika španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Berlengi, Filip. (2018). Frazeološka sastavnica leksičke kompetencije u poučavanju španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Ćavar, Ana].
Bevanda, Karmen. (2015). Varijacije u izgovoru fonema /l/ y /r/ u varijanti španjolskoga jezika iz Huelve i Almerije. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Musulin, Maša].
Bezlaj, Metka. (2017). L'infinitif en français et en espagnol. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Bikić-Carić, Gorana].
Bečić, Lamija. (2017). Stavovi hrvatskih studenata španjolskog kao stranog jezika prema pogreškama. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Bilić, Lea. (2016). Uloga instrumentalne motivacije u učenju španjolskog kao stranog jezika kod hrvatskih učenika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Bognar, Ana. (2014). Gramatički sadržaji u nastavi španjolskog kao stranog jezika: Analiza udžbenika na razini A2. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Bojkić, Lucija. (2016). Jezična politika i planiranje u Galiciji. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Skelin Horvat, Anita].
Borojević, Tamara. (2016). Uporaba nekonvencionalnih tehnika u nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Briški, Lucija. (2015). Sedam smrtnih grijeha u srednjovjekovnoj španjolskoj književnosti: Libro de Buen Amor. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Bulić, Matea. (2016). Morfosintaktička interferencija u učenju srodnih jezika: talijanski (L2) i španjolski (L3). Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Burić, Eva. (2018). Uloga konteksta u prevođenju glagolskih perifraza sa španjolskoga na hrvatski. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Oštrec, Branka].
Buči, Mateja. (2017). Análisis de los contenidos interculturales en los libros del alumno de ELE en nivel B1. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Jelić, Andrea Beata].
Ciglenečki, Maja. (2013). Elementi interkulturalnosti u nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Cilar, Nataša.
(2016).
Jorge Luis Borges i hrvatski fantastičari.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Croatian Language and Literature
Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Polić-Bobić, Mirjana and Coha, Suzana].
Cukrov, Ana. (2017). Prostor u poeziji Luisa Cernude. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Zovko, Maja].
Cunjak, Vedrana. (2017). Anglicizmi u španjolskome jeziku u Španjolskoj i Meksiku. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Musulin, Maša].
Cupan, Iva. (2017). Stilovi i strategije usvajanja vokabulara u španjolskom kao stranom jeziku. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Cvetko, Doris. (2017). Detektivski romani Manuela Vázqueza Montalbána iz sedamdesetih i osamdesetih godina. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Zovko, Maja].
Cvitković, Vivian. (2017). Usporedna analiza primjene gramatičkog i komunikacijskog pristupa u nastavi španjolskog kao stranog jezika u Hrvatskoj. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Devčić, Ivana. (2016). Analiza pogrešaka hrvatskih učenika španjolskog kao stranog jezika na razini B1 prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Dobec, Marija. (2015). Pripovjedna proza Vicentea Huidobra. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Matić, Gordana].
Domović, Annabel. (2015). Elementi fantastike u fikcionalnoj prozi Ernesta Sábata. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Drmić, Ana Marija.
(2013).
Unamuno: una lectura posmoderna.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Philosophy
Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Polić-Bobić, Mirjana and Čačinovič, Nadežda].
Družić, Tena. (2013). Leksički aspekti polisemije pridjeva u španjolskom jeziku. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Dujmović, Nina. (2011). Kritika Cervantesovog djela u njegovo vrijeme. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Duvnjak, Ivana. (2014). Usvajanje vokabulara španjolskog kao stranog jezika: primjer leksičkih kolokacija. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Duvnjak, Ivana. (2015). Stavovi španjolskih inojezičnih učenika prema strategijama učenja hrvatske gramatike. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Croatian Language and Literature. [mentor Jelaska, Zrinka].
Džapo, Ana.
(2015).
Cross-Linguistic Influence in Croatian-English-Spanish Multilinguals: Evidence from Spoken and Written Production.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of English Language and Literature
Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Medved-Krajnović, Marta and Jelić, Andrea Beata].
Fertalj, Katarina. (2016). Kontrastivna analiza glagola u španjolskom i hrvatskom jeziku. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Musulin, Maša].
Firak, Kosjenka. (2013). Proces vrednovanja - vrednovanje čitanja s razumijevanjem. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Fišer, Marija. (2015). Metakognitivne sposobnosti kao pokazatelj samostalnog učenja kod studenata španjolskog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Foršek, Petra. (2016). Podučavanje španjolskog s posebnim ciljevima: turistički španjolski. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Franjić, Anja. (2018). Detektivski roman kao instrument društveno-političke kritike u četiri romana Ricarda Piglie. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Matić, Gordana].
Freja, Irena. (2018). Simón Bolívar: od ideje do slobode. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Galović, Sandra. (2012). Poduka španjolskog jezika s posebnim ciljevima - poslovni jezik. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Luetić, Silvana].
Glasnović, Ana. (2017). Strategije učenja vokabulara španjolskog kao stranog jezika kod hrvatskih učenika: uloga razine znanja i dobi. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Grgić, Maja. (2012). Tekst i njegove funkcije u poučavanju španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Guć, Anamarija. (2014). Analiza pogrešaka u uporabi glagola kod hrvatskih učenika španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Hadrović, Monika. (2017). Uporaba strategija učenja kod hrvatskih studenata španjolskog kao stranog jezika s obzirom na razinu studija. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Hadži-Boškov, Hana. (2013). Razredni diskurs : interakcija između nastavnika i učenika na nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Luetić, Silvana].
Holi, Andrea. (2016). Uloga grupnog rada u obavljanju zadataka kod učenika španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Husain, Sanja. (2014). Prevođenje frazeoloških cjelina. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Oštrec, Branka].
Ilak, Lucija. (2015). Actitudes de los profesores de español como lengua extranjera hacia el enfoque comunicativo. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Jagar, Ida. (2011). Umjetnost kao tema u oglednoj prozi José Ortege y Gasseta. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Jakovljev, Marta. (2016). Tipologija književne kritike romana Kuća duhova Isabel Allende (2000-2010). Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Janeš, Matija. (2013). Interpretaciones existencialistas de la Celestina. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Jedvaj, Hrvoje. (2016). Kastiljski i katalonski u kontaktu: interferencija na sintaktičkoj razini. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Skelin Horvat, Anita].
Jeleč, Ivana. (2018). Stilovi i strategije učenja španjolskog kao stranog Jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata].
Jock, Yvonne.
(2015).
Interkulturalität im Werk von José F. A. Oliver.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of German Language and Literature
Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Magerski, Christine and Polić-Bobić, Mirjana].
Jock, Yvonne.
(2013).
Interkulturalität im Werk von José Francisco Agüera Oliver.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of German Language and Literature
Department of Roman Languages and Literature.
[mentor Magerski, Christine and Polić-Bobić, Mirjana].
Jugović, Anja. (2015). Las mujeres en las obras teatrales de Federico García Lorca. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Jugović Lončarić, Tajana. (2018). Stavovi hrvatskih učenika srednjih škola prema nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Jurić, Sandra.
(2011).
Prijevod sa španjolskog na hrvatski ; Prijevod s hrvatskog na španjolski.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature.
(Španjolski izvornik: De la Vega, Eulalia (1992.): La mujer en la historia. Anaya. Madrid. ; Etxebarría, Lucía (2004.): Nosotras que no somos como las demás. Destino. Barcelona.
Hrvatski izvornik: Miliša, Zlatko; Tolić, Mirela i Vertovšek, Nenad (2009.): Mediji i mladi: Prevencija ovisnosti o medijskoj manipulaciji. Sveučilišna knjižara. Zagreb.)
[mentor Budor, Karlo and Zeljković, Ivana].
Jurišković, Dora. (2015). Uloga glazbe u usvajanju vokabulara španjolskog jezika kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Justić, Lucija. (2016). Uloga straha od ocjenjivanja u procesu učenja španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Katić, Mario. (2016). Jezične i konverzacijske prilagodbe u govoru nastavnika španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Kauzlarić, Vedrana. (2014). Uloga motivacije u učenju španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Kezić, Nambi. (2017). Utjecaj poetike Luisa de Gongore u djelima Generacije ’27.. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Klemenčić, Mateja. (2014). Sociokulturalna kompetencija : povijesni sadržaji u podučavanju španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Kolarić, Ema. (2014). Kulturni aspekti u nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Komazlić, Antonija. (2018). Jezični sadržaji u nastavi španjolskog kao stranog jezika: Razvoj diskurzivne kompetencije i analiza udžbenika na razini B2. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata].
Komazlić, Antonija. (2018). Possibilities and limitations of the civil society in the processes of urban development - an example of the association Right to the city Zagreb and civil initiative Pulska grupa. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Sociology. [mentor Čaldarović, Ognjen].
Konsuo, Marija. (2018). Strategije čitanja i njihova uporaba kod učenika španjolskog jezika u srednjoj školi. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata].
Kotarski, Marija. (2013). Verbos de cambio. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Knezović, Alica].
Kotarski, Marija. (2017). Lengua y cultura de los sefardíes – por las vías de los sefardíes a través de Sarajevo y Dubrovnik. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Bikić-Carić, Gorana].
Kovač, Tanja. (2013). Analiza prevoditeljskih postupaka prema teoriji Vinaya i Darbelneta na primjeru stručnoga teksta s područja arhitekture i književnoga teksta. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Kramberger, Julia Katarina. (2017). Stavovi učenika španjolskog kao stranog jezika u gimnaziji o suradničkom učenju. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Kreković, Anamaria. (2014). La novelística de Camilo José Cela de los años 40 y 50 del siglo XX. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Krezo, Matej. (2015). Poučavanje poslovnog španjolskoga jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Krolo, Ivana. (2015). Pristup usmjeren zadatku i književni tekstovi u nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Ćavar, Ana].
Kulić, Ana. (2017). Proces prevođenja španjolsko-hrvatskih tekstova. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Oštrec, Branka].
Labor, Martina. (2016). Anglizmi u španjolskom ekonomskom diskursu. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Skelin Horvat, Anita].
Ljepopio, Daria. (2015). Leksička interferencija srodnih jezika: primjer španjolskog i talijanskog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Ljubić, Tea. (2016). Acquisition du vocabulaire et interférence lexicale chez les apprenants croates du français comme deuxième et de l'espagnol comme troisième langue étrangère. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Franić, Ivana and Vrhovac, Yvonne and Andrea-Beata, Jelić].
Lončar, Ana. (2015). Međukulturalna kompetencija u nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Ćavar, Ana].
Lončar, Iva. (2016). Mistika i poezija Španjolski karmelićanski pjesnici Sv. Ivan od Križa i sv. Terezija od Isusa. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Lovrinović, Vedrana. (2013). Simetrías spisateljice Luise Valenzuele iz feminističke perspektive. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Koričančić, Velebita and Polić-Bobić, Mirjana].
Makar, Angela.
(2011).
Prijevod odabranih tekstova.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature.
(Hrvatski izvornik: Korkut, Nenad, Cro-a-porter en Gloria In, abril 2010., Zagreb ; Mirković, Igor, Novi Val en Rock Enciklopedija, http://web.vip.hr (20.06.2010) ; Srzić, Ana, Festivali spašavaju turizam, Prevelik broj festivala, Motovun-Najpopularniji, Festival erotskih filmova, Smotra domaćeg filma, http://www.matica.hr (20.06.2010)
Španjolski izvornik: Planificación Geográfica, Herramienta para la elaboración de los documentos de Actuación Especial (PAE) 2006- 2008 de la Cooperación Española, http://www.maec.es (20.06.2010.) ; Mastretta, Ángeles, Maridos, 2007, rayo, Nueva York
Mastretta, Ángeles, Maridos, 2007, rayo, Nueva York
Planificación Geográfica, Herramienta para la elaboración de los documentos de Actuación Especial (PAE) 2006- 2008 de la Cooperación Española, http://www.maec.es (20.06.2010.)
)
[mentor Budor, Karlo].
Malenica, Matea. (2018). Motivacija adolescenata i odraslih u učenju španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata].
Mandić, Marina. (2017). Strah od jezika kod hrvatskih učenika španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Maras, Eva. (2018). Romani Juana Goytisola pedesetih godina. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Zovko, Maja].
Marinković, Iris. (2017). Stavovi studenata prema utjecaju L3 pri usvajanju španjolskog jezika i književnosti. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Beata-Jelić, Andrea].
Marković, Marija. (2018). Osobitosti naturalizma Emilije Pardo Bazán. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Zovko, Maja].
Marković, Vlatka. (2016). Stavovi hrvatskih profesora o uporabi informacijskih i komunikacijskih tehnologija u nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Markušić, Josipa. (2014). Primjena informacijskih i komunikacijskih tehnologija u nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Marčinko, Karmen. (2016). Uloga individualnih čimbenika u procesu usvajanja vokabulara španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Mijić, Helena. (2015). Komunikacijska kompetencija na nastavi španjolskog kao stranog jezika- stavovi nastavnika i učenika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Mikelenić, Bojana. (2012). Pojam beskonačnog u prozi Jorgea Luisa Borgesa. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Švob, Goran].
Mikša, Iva. (2019). Djelo Ángela Ganiveta i Generacija 98. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Zovko, Maja].
Milić, Gabrijela. (2016). Razvoj leksičke kompetencije u učenju španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Mjeda, Antoaneta. (2016). Povezanost straha od stranoga jezika sa strahom od negativne društvene evaluacije kod hrvatskih studenata španjolskoga jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Mladin, Mirta. (2013). Prijevodna ekvivalencija u španjolsko-hrvatskom prevođenju s posebnim osvrtom na prevođenje stila. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Oštrec, Branka].
Morduš, Mihaela. (2015). Ovladavanje leksičkom kompetencijom na pripremnom i temeljnom stupnju na primjeru udžbenika španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Ćavar, Ana].
Mrmić, Ivana. (2016). Usporedni pristup strukturalizmu u Europi i Americi. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Musulin, Maša].
Mrvić, Sanja. (2013). Kulturološki sadržaji u nastavnom procesu španjolskog kao stranog jezika – analiza didaktičkih materijala za španjolski kao strani jezik. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Luetić, Silvana].
Nežić, Sara. (2012). Narativna proza Aleja Carpentiera: povijesno i fikcionalno u romanima Izgubljene staze (Los pasos perdidos) i El siglo de las luces. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Nikčić, Ana. (2013). Problem formalne i dinamične ekvivalencije u prevođenju književnog i stručnog teksta. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Oštrec, Branka].
Nikšić, Ana. (2013). Problem formalne i dinamične ekvivalencije u prevođenju književnog i stručnog teksta. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Oštrec, Branka].
Nježić, Dorja. (2017). Afektivni vidovi usmenog izražavanja kod studenata španjolskog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Novak, Karmen. (2017). Strategije usvajanja vokabulara studenata španjolskog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata].
Novak, Sunčica. (2013). Prijevod internacionalizama u književnom i stručnom tekstu. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Oštrec, Branka].
Novak, Tijana. (2013). Uloga vokabulara na razini B1 prema ZEROJ-u procesu poučavanja i učenja. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Luetić, Silvana].
Orešković, Natalia. (2013). Aspectos etnológicos de las crónicas misioneras del siglo XVI: Historia General de las Cosas de Nueva España de fray Bernardino de Sahagún. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, UNSPECIFIED. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Ovčarić, Ana. (2012). Prevođenje povijesnog sadržaja u književnim i stručnim tekstovima. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Pavelić, Ana. (2014). Uloga gramatike u komunikacijskom pristupu poučavanju – stavovi hrvatskih profesora španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Pejić, Ines. (2015). Uporaba nastavnih sredstava u nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Plazibat, Antonija. (2013). Traduktološki i terminološki problemi u prevođenju književnog teksta i stručnog pedagoškog teksta. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Oštrec, Branka].
Poljičak, Mirna. (2017). Usvajanje konjunktiva kod hrvatskih učenika španjolskog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Primorac, Viktorija. (2013). Podučavanje osnovnog španjolskog vokabulara A1 stupnja u okviru dječjeg svijeta djece od 8 do 12 godina kroz didaktičke igre. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Luetić, Silvana].
Priščan, Lidija. (2015). Španjolski jezik hispanoamerikanaca u SAD-u: ''Spanglish'' – polemike i stavovi. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Skelin Horvat, Anita].
Puljan, Dora. (2014). Los estereotipos sobre el espanglish. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Skelin Horvat, Anita and Polić-Bobić, Mirjana].
Radman, Asja. (2016). Razvoj leksičke kompetencije pristupom usmjerenim na zadatak u poučavanju španjolskoga kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Ćavar, Ana].
Radoš, Iva. (2012). Analiza prevoditeljskih postupaka u prevođenju književnih i stručnih tekstova (Carmen Laforet: Nada i Raquel Sánchez García: Juan Ramón Jiménez y el mercado editorial). Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Grković, Daša].
Rajič, Martina. (2017). Jezični identiteti višejezičnih govornika: studija slučaja. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Skelin Horvat, Anita].
Rovičanac, Veronika. (2018). Međujezični utjecaj engleskog jezika kao L2 na usvajanje španjolskog jezika kao L3 kod hrvatskih studenata. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Ruk, Jan. (2012). Flamenko i poezija na andaluškom. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Ruvić, Mirela. (2015). Prevođenje frazema u književnom tekstu i terminološka analiza teksta iz psihologije. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Oštrec, Branka].
Sekulić, Milana. (2014). Utjecaj osobnosti na stavove studenata španjolskog kao stranog jezika prema aktivnostima na satu. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Sikirić, Marija. (2013). Strategije učenja gramatike španjolskog kao stranog jezika. Rezultati istraživanja kod hrvatskih učenika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Sivka, Dora. (2018). Čitanje djela „Labirint samoće“ iz očišta postkolonijalne kritike. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Matić, Gordana].
Skupnjak, Maja. (2016). Strategije čitanja kod hrvatskih studenata španjolskog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Spoljaric, Ana Maria Valencia. (2012). Indigenizam u pripovjednoj prozi Joséa Maríje Arguedasa. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Koričančić, Velebita].
Subašić, Tea. (2012). Pojam inteligencije i njegove implikacije u procesu podučavanja i učenja drugog ili stranog jezika s posebnim naglaskom na teoriju višestrukih inteligencija. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Luetić, Silvana].
Sučević, Ivana. (2015). Ovladavanje gramatičkom kompetencijom u komunikacijski usmjerenoj nastavi na primjeru triju udžbenika španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Ćavar, Ana].
Sučić, Bernarda. (2015). Uloga strategija slušanja u usvajanju španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Tepeh, Ivana. (2017). Od neorealizma do postmodernizma u pripovijetkama Carmen Martín Gaite. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Teskera, Mislav. (2016). Alternativni oblici vrednovanja u nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Tisaj, Antonija. (2014). Ludički element u podučavanju i usvajanju španjolskog kao stranog jezika kod odraslih od 25 godina nadalje. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Tkalčec, Bojana. (2016). Analiza gramatičkih pogrešaka u pisanom izražavanju hrvatskih učenika španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Tkalčić, Žana. (2019). Sociolingvistička kompetencija u nastavi španjolskog jezika na primjeru izreka i poslovica. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata].
Tokić, Anja. (2018). Ženskost u djelima Maríje Luise Bombal. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Matić, Gordana].
Tomić, Iva. (2017). Glavni ženski likovi u pikarskim romanima. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Zovko, Maja].
Tomić, Marta. (2015). Čileanski nacionalni identitet i moderno društvo u suvremenoj čileanskoj esejistici. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Tremac, Filip. (2016). Lunfardo u stihovima argentinske glazbe. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Musulin, Maša].
Tripalo, Rafaela. (2016). Kolektivno nesvjesno i drugi jungijanski motivi u djelu Hombres de maíz Miguela Ángela Asturiasa. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Turkalj, Monika. (2014). Analiza pogrešaka u pisanom izražavanju hrvatskih učenika španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Varošanec, Ela. (2016). Autofikcija u djelu Javiera Cercasa. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Vlaho, Matea. (2013). Problematika lažnih parova u prevođenju različitih vrsta tekstova sa španjolskog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Oštrec, Branka].
Vlahov, Anja. (2016). Europa i njene okolnosti: ideja Europe u filozofiji José Ortega y Gasseta. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Vlaić, Tihana. (2013). Korištenje autentičnih materijala s interneta u nastavi španjolskog jezika u školama stranih jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Luetić, Silvana].
Vlašić, Nikolina. (2015). Uporaba materinskog jezika u komunikaciji na satu španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Vujković Lamić, Tamara. (2013). Odjek proznog djela Manuela Puiga u hispanskoameričkoj književnoj kritici. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Koričančić, Velebita].
Vulić, Marijana. (2018). Interkulturalnost u nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata].
Vulić, Petra. (2012). Primjena književnog teksta u nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Ćavar, Ana].
Zanki, Andrea Lucia. (2013). Socio-kulturalni elementi u nastavi prema razinama ZEROJ-a (A1 – B2) : razvijanje socio-kulturalne kompetencije kroz vizualnu umjetnost i glazbu. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Luetić, Silvana].
Zokić, Željana. (2016). Stavovi španjolskih govornika prema uporabi anglizama u španjolskom jeziku. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Skelin Horvat, Anita and Polić-Bobić, Mirjana].
Ćaćić-Tić, Marina. (2018). Uporaba društveno-afektivnih strategija kod studenata španjolskog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Čavka, Petra. (2014). Igre uloga u učenju španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Čorak, Kristina. (2013). Poduka španjolskog jezika s posebnim ciljevima: poslovni španjolski jezik. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Luetić, Silvana].
Čulo, Ines. (2015). Historijografska metafikcija u romanu "Terra Nostra" Carlosa Fuentesa. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Matić, Gordana].
Đale, Lucija. (2017). Stavovi studenata španjolskog jezika o španjolskom narodu i kulturi. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Đilović, Mara. (2014). Uloga metafora u usvajanju vokabulara španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
Šemiga, Karla. (2018). Ispravljanje učeničkih pogrešaka: stavovi i ponašanje nastavnika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata].
Štuban, Ivana. (2018). Meksička narcoliteratura: romani Élmera Mendoze. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Šuštić, Kristina. (2014). Ludički element u podučavanju španjolskog kao stranog jezika s odraslima. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana].
Žarković, Valentina. (2015). Utjecaj i tipovi motivacije u učenju španjolskog kao stranog jezika kod hrvatskih adolescenata. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Jelić, Andrea Beata].
Žeželić, Nina. (2019). Motivacija i akademski uspjeh u nastavi španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata].
Žgela, Iva. (2018). Usvajanje člana kod hrvatskih učenika španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata].
Žnidarić, Tomislav. (2018). Uloga materinskog jezika u procesu usvajanja španjolskog kao stranog jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, UNSPECIFIED. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea-Beata].
Žužak, Monika. (2015). Usvajanje španjolskog kao stranog jezika kod odraslih učenika: studija slučaja. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Roman Languages and Literature. [mentor Polić-Bobić, Mirjana and Jelić, Andrea Beata].
PhD Thesis
Knoll, Aleksandra.
(2018).
Spanish prepositions a, de, en, por, para and their equivalents in the Craotian language.
PhD Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Linguistics.
(Poslijediplomski doktorski studij lingvistike)
[mentor Pranjković, Ivo and Budor, Karlo].