Lipovac Matić, Dijana.
(2016).
Čitateljske navike djece od 5. do 8. razreda: istraživanje provedeno na učenicima u Osnovnoj školi Rivarela Novigrad u šk. god. 2014./2015..
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science
Department of Information Science > Chair of librarianship.
[mentor Barbarić, Ana].
|
PDF
(Croatian)
Download (741kB) | Preview |
Abstract
Motivacija za čitanje je ona koja dijete usmjerava na prelistavanje i čitanje knjiga. Poznavanje različitih oblika motivacije od ključne je važnosti ako kod djece želimo potaknuti pozitivan odnos prema čitanju te interes za cjeloživotno učenje. Stoga knjižnice svojim bibliopedagoškim radom zauzimaju značajnu ulogu. Novi mediji sve više zaokupljaju pažnju mladog čitatelja. Posebno atraktivne društvene mreže odvraćaju tinejdžere od čitanja knjiga, razno razne kompjuterske igrice su zanimljivije, a lektira je većini nužno zlo. Zabrinjavajuće je postalo to što se na sam proces čitanja gleda kao na gubitak vremena, a djeca koja čitaju uopće ne služe kao pozitivan primjer drugima. Kako bi promijenili takvo razmišljanje o čitanju, potrebno je djecu od najranije dobi uz pomoć kvalitetnih i raznovrsnih knjiga odgojiti u dobre i kritičke čitače. Interesantnim pristupom i prijateljski raspoloženom atmosferom učiniti da se djeca i njihovi roditelji osjećaju ugodno u knjižnici, a uz pomoć odgojno – obrazovnih ustanova kao što su vrtić i škola educirati roditelje i djecu o važnosti čitanja i koje utjecaje će na njihov život imati knjige.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | knjižnica, čitanje, djeca, škola, Novigrad |
Subjects: | Information sciences > Librarianship |
Departments: | Department of Information Science Department of Information Science > Chair of librarianship |
Supervisor: | Barbarić, Ana |
Date Deposited: | 07 Apr 2017 13:45 |
Last Modified: | 07 Apr 2017 13:45 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/8463 |
Actions (login required)
View Item |