Marković, Vlatka.
(2016).
Moodle u nastavi informatike.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science
Department of Information Science > Chair of social-humanistic informatics.
[mentor Pavlina, Krešimir].
|
PDF
(Croatian)
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Zadnjih desetljeća informacijsko-komunikacijska tehnologija razvija se velikom brzinom što se odrazilo i na načine poučavanja. Stvara se potpuno novo okruženje za učenje pa se tako razvio i koncept učenja na daljinu. U ovom radu prikazuju se mogućnosti koje pruža učenje na daljinu pomoću platforme Moodle te je cilj rada ispitati koliko se nastavnici informatike, u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj, koriste ovom platformom i koliko su upoznati s oblicima učenja na daljinu. Cilj istraživačkog dijela rada je prikazati stavove hrvatskih nastavnika informatike prema uporabi Moodle sustava. Istraživanje je provedeno na 36 nastavnika osnovnih i srednjih škola. Na temelju dobivenih rezultata može se zaključiti da hrvatski nastavnici informatike imaju pozitivne stavove prema korištenju Moodle sustava te da ga nastoje koristiti u nastavi što je češće moguće.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Moodle, učenje na daljinu, stavovi profesora, informatika |
Subjects: | Information sciences > Social-humanistic informatics |
Departments: | Department of Information Science Department of Information Science > Chair of social-humanistic informatics |
Supervisor: | Pavlina, Krešimir |
Date Deposited: | 10 Apr 2017 08:45 |
Last Modified: | 10 Apr 2017 08:45 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/8594 |
Actions (login required)
View Item |