Alinčić, Dajana.
(2016).
Stavovi o lektiri i čitalačke navike srednjoškolaca.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science
Department of Information Science > Chair of librarianship
Department of Croatian Language and Literature.
[mentor Ćavar, Ana and Banek Zorica, Mihaela].
|
PDF
(Croatian)
Download (2MB) | Preview |
Abstract
U ovom se radu govori o pojmu čitanja. Donose se definicije, vrste i strategije čitanja te su prikazani procesi koje djeca moraju proći kako bi postali dobri čitatelji. Osim toga, prikazane su i poteškoće do kojih dolazi u čitanju te kako se čitanje odvija u nastavi hrvatskog jezika s naglaskom na obavezno čitanje, lektiru. Uz teorijski pregled čitanja, donosi se pregled filmskih ekranizacija te zastupljenost i utjecaj filma u nastavi hrvatskoga jezika. Budući da se sve manje čita u radu su prikazani određeni načini te čitateljski projekti kojima knjižnice mogu potaknuti na čitanje. Dok je okosnica samog rada istraživanje, kojemu je cilj bio uvidjeti koliko su djeca zainteresirana za čitanje, njihove stavove o lektiri te kako filmske adaptacije utječu na njihovo čitanje, udaljavaju li ih od knjige i čitanja ili ipak imaju pozitivan utjecaj.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | reading, required reading, movie, adaptation, high school student, readings habit |
Subjects: | Information sciences > Librarianship Slavic languages and literatures > Croatian language and literature |
Departments: | Department of Information Science Department of Information Science > Chair of librarianship Department of Croatian Language and Literature |
Supervisor: | Ćavar, Ana and Banek Zorica, Mihaela |
Date Deposited: | 11 Apr 2017 08:59 |
Last Modified: | 11 Apr 2017 08:59 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/8607 |
Actions (login required)
View Item |