Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Stavovi o lektiri i čitalačke navike srednjoškolaca

Downloads

Downloads per month over past year

Alinčić, Dajana. (2016). Stavovi o lektiri i čitalačke navike srednjoškolaca. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science
Department of Information Science > Chair of librarianship
Department of Croatian Language and Literature. [mentor Ćavar, Ana and Banek Zorica, Mihaela].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (2MB) | Preview

Abstract

U ovom se radu govori o pojmu čitanja. Donose se definicije, vrste i strategije čitanja te su prikazani procesi koje djeca moraju proći kako bi postali dobri čitatelji. Osim toga, prikazane su i poteškoće do kojih dolazi u čitanju te kako se čitanje odvija u nastavi hrvatskog jezika s naglaskom na obavezno čitanje, lektiru. Uz teorijski pregled čitanja, donosi se pregled filmskih ekranizacija te zastupljenost i utjecaj filma u nastavi hrvatskoga jezika. Budući da se sve manje čita u radu su prikazani određeni načini te čitateljski projekti kojima knjižnice mogu potaknuti na čitanje. Dok je okosnica samog rada istraživanje, kojemu je cilj bio uvidjeti koliko su djeca zainteresirana za čitanje, njihove stavove o lektiri te kako filmske adaptacije utječu na njihovo čitanje, udaljavaju li ih od knjige i čitanja ili ipak imaju pozitivan utjecaj.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: reading, required reading, movie, adaptation, high school student, readings habit
Subjects: Information sciences > Librarianship
Slavic languages and literatures > Croatian language and literature
Departments: Department of Information Science
Department of Information Science > Chair of librarianship
Department of Croatian Language and Literature
Supervisor: Ćavar, Ana and Banek Zorica, Mihaela
Date Deposited: 11 Apr 2017 08:59
Last Modified: 11 Apr 2017 08:59
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/8607

Actions (login required)

View Item View Item