Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Korelacijsko-integracijski sustav u poučavanju Dnevnika Anne Frank u nastavi hrvatskoga jezika

Downloads

Downloads per month over past year

Pavlović, Ana. (2016). Korelacijsko-integracijski sustav u poučavanju Dnevnika Anne Frank u nastavi hrvatskoga jezika. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Croatian Language and Literature. [mentor Ćavar, Ana].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (1MB) | Preview

Abstract

U ovom radu prikazan je korelacijsko-integracijski sustav u nastavi hrvatskoga jezika, pri interpretaciji književnoga djela. Prikazan je kratak povijesni pregled korelacijsko-integracijskoga sustava, ciljevi, organizacijski oblici, metodički intstrumentarij te razlozi za utemeljenost i opravdanost metodičkoga sustava u nastavi književnosti. Nadalje, prikazane su podjele koje ovise o sadržajnim i didaktičkim okolnostima. Za predložak, na kojemu će se prikazati odrednice korelacijsko-integracijskoga pristupa, odabrano je lektirno djelo u osmom razredu osnovne škole Dnevnik Anne Frank. Dan je prikaz mogućnosti unutarpredmetnih i međupredmetnih korelacija i integracija koje se mogu iskoristiti u nastavi te je prikazan metodički prijedlog za dvosat u nastavi hrvatskoga jezika u korelacijsko-integracijskome sustavu.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: the correlation and integration system, Diary of Anne Frank, human rights, holocaust, diary
Subjects: Slavic languages and literatures > Croatian language and literature
Departments: Department of Croatian Language and Literature
Supervisor: Ćavar, Ana
Date Deposited: 12 Apr 2017 08:34
Last Modified: 12 Apr 2017 08:34
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/8680

Actions (login required)

View Item View Item