Vahtar, Dorijan. (2013). Programske inovacije i govor nastavnika: diskurzivna analiza grupnih intervjua. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Chair of Anthropology. [mentor Spajić-Vrkaš, Vedrana and Pletenac, Tomislav].
PDF
(Croatian)
- Registered users only
Download (1MB) | Request a copy |
Abstract
Autor u ovom radu analizira diskurs inicijalnih i finalnih intervjua s nastavnicima dviju srednjih škola koji su provedeni u sklopu praćenja i vrednovanja prve godine eksperimentalne provedbe Kurikuluma GOO-a. Cilj analize je odgovoriti na pitanja: jesu li nastavnici motivirani za provoĊenje Kurikuluma GOO-a; na koji naĉin ga realiziraju, tj. do koje mjere utvrĊeni naĉin realizacije slijedi polazišta, strukturu i ciljeve Kurikuluma GOO-a te koji faktori utjeĉu na motiviranost nastavnika i naĉin provedbe Kurikuluma? Rezultati analize pokazali su kako nastavnici uglavnom nisu motivirani za realizaciju Kurikuluma, iako postoji znaĉajna razlika u motiviranosti izmeĊu nastavnika Škole 1 i Škole 2 koja se objašnjava toksiĉnim elementima školske kulture Škole 2. Naĉini na koji obje škole realiziraju aktivnosti u sklopu eksperimentalnog provoĊenja Kurikuluma GOO-a ne slijede polazišta i strukturu Kurikuluma te stoga ne dovode do ciljeva Kurikuluma: uĉenik kao emancipiran i društveno angaţiran graĊanin razliĉitih zajednica u kojima ima status nositelja prava i odgovornosti te škola kao demokratska zajednica uĉenja svih.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Kurikulum graĊanskog odgoja i obrazovanja, praćenje i vrednovanje eksperimentalne provedbe, grupni intervjui s nastavnicima, kultura škole, analiza odnosa moći |
Subjects: | Ethnology and cultural anthropology |
Departments: | Chair of Anthropology |
Supervisor: | Spajić-Vrkaš, Vedrana and Pletenac, Tomislav |
Date Deposited: | 18 Apr 2017 14:49 |
Last Modified: | 18 Apr 2017 14:49 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/8707 |
Actions (login required)
View Item |