Milčić, Tanja.
(2016).
Phraseodidactic approach to idioms with mythological components.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of East Slavic Languages and Literature.
[mentor Barčot, Branka].
Abstract
Cilj istraživanja u ovome radu bio je empirijski dokazati da studenti ne poznaju u dovoljnoj mjeri frazeme s mitološkom sastavnicom te da ih ne koriste (ili barem nedovoljno koriste) u jeziku. Provedena je anketa koja je sadržavala 30 frazema s mitološkom sastavnicom, a ispitivali su se značenje, kontekst i slika (asocijacija). Podaci, dobiveni u anketi, analizirani su kvantitativno i kvalitativno. Kvantitativna je analiza pokazala da ispitanici zaista slabo barataju frazemima, dok je kvalitativna pokušala prikazati problematiku (ne)poznavanja frazema u anketi. Naposljetku je opisan ruski dječji frazeološki rječnik Uma palata autorice J. Rogaljove, po uzoru na koji je napisana i predstavljena ogledna hrvatska rječnička natuknica za frazem između Scile i Haribde, kao prijedlog za hrvatski frazeološki rječnik novoga kova koji bi u budućnosti mogao obogatiti hrvatsku leksikografiju.
Actions (login required)
|
View Item |