Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Kreiranje videoigara kao potpore u prezentiranju znanja

Downloads

Downloads per month over past year

Pavičić, Dominik. (2017). Kreiranje videoigara kao potpore u prezentiranju znanja. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science > Chair of knowledge organization. [mentor Lasić-Lazić, Jadranka].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (2MB) | Preview

Abstract

Cilj rada je predstaviti način na koji nastavnici mogu kreirati videoigre koje će im poslužiti kao alat za prezentaciju znanja te ujedno i predstaviti mogućnosti koje takav alat može ponuditi nastavnicima. Budući da takvo korištenje videoigara pripada području e-učenja, ponajprije se u radu predstavlja sam pojam e-učenja. Kroz rad će se pojasniti sama definicija pojma e-učenja, napraviti njegov povijesni pregled, te će se na temelju postojećih istraživanja predstaviti prednosti i nedostatci koji se javljaju prilikom korištenja e-učenja. Nakon što je predstavljeno e-učenje, u radu će se pobliže razraditi Microsoft PowerPoint kao najkorišteniji alat za prezentaciju znanja. Budući da je cilj rada predstaviti alat koji će služiti kao alternativa PowerPointu, razradit će se paradigma korištenja PowerPointa kao alata za prezentiranje znanja, te principi na temelju kojih se kreiraju prezentacije. Potom će se prikazati prednosti i nedostatci PowerPointa kao alata za prezentiranje. Na temelju razjašnjene definicije videoigara u obrazovanju, prikazat će se pregled dosadašnjeg korištenja videoigara u prezentiranju znanja i u samom obrazovanju kao posljednja točka koju treba razraditi prije nego se krene pojašnjavati kako se videoigre mogu koristiti kao alat za prezentaciju znanja. Ovdje će se pomnije prikazati kako su se do sada videoigre koristile u obrazovanju te koje prednosti i nedostatke njihovo korištenje donosi nastavnicima. U istraživačkom dijelu rada će se ponajprije pojasniti podloga unutar igrinog pokretača Unity koja je neophodna za daljnje kreiranje videoigre bez znanja programiranja. Ovdje će se predstaviti sve skripte koje su napravljene za kreiranje prezentacijske videoigre kako bi se jasnije predstavile mogućnosti i ograničenja takvoga alata te kako bi se omogućilo njegovo daljnje proširenje. Nakon toga će se razraditi upute kako se, uz prethodno navedenu podlogu, mogu kreirati videoigre za prezentiranje znanja te će, za svaku od mogućnosti alata, biti prikazan primjer. Pored toga, bit će predstavljene i prednosti i nedostatci korištenja ovoga alata za nastavnike.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: prezentiranje znanja, prezentacijske videoigre, e-učenje, Microsoft PowerPoint, videoigre u obrazovanju, Unity
Subjects: Information sciences > Knowledge organization
Departments: Department of Information Science > Chair of knowledge organization
Supervisor: Lasić-Lazić, Jadranka
Date Deposited: 24 Aug 2017 10:09
Last Modified: 24 Aug 2017 10:09
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/8967

Actions (login required)

View Item View Item