Belli Biloslavo, Antea.
(2017).
E-knjige u osnovnoškolskom obrazovanju : na primjeru hrvatskih školskih knjižnica.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science > Chair of book and publishing.
[mentor Živković, Daniela].
Abstract
Razvoj tehnologije znatno je utjecao na razvoj knjige. Pojavio se novi oblik knjige koji zahtijeva dodatnu opremu i znanje za čitatelje. Korisnici se moraju prilagoditi tim novim uvjetima u čitanju. Čitanje elektroničke knjige moguće je isključivo korištenjem novih tehnologija. To je dovelo do potrebe za razvoj posebnog uređaja za čitanje e-knjige: e-čitač, koji je dizajniran na način da omogućuje lakše čitanje na zaslonu. To predstavlja prednost koja se može iskoristiti pri učenju na daljinu. Knjižnice nisu još u potpunosti omogućile korištenje e-knjige korisnicima, budući da je njihova upotreba znatno kompliciranija od tiskanih knjiga. E-knjiga uključuje više postupaka kojih se moraju poštivati pri korištenju. To se događa zato što se nakladnici boje besplatnog umnožavanja teksta, te stoga koriste nekoliko načina zaštite, koje ujedno ograničavaju korisnika. Budući da je bitno da knjižnice i škole omogućuju učenicima pristup e-knjigama već od početka školovanja, provedeno je istraživanje među knjižničarima i učiteljima osnovnih škola s ciljem dobivanja jasnije slike o tome koriste li se e-knjige u prostorijama škole, te potiču li nastavnike, učenike u korištenju.
Actions (login required)
|
View Item |