Bašić, Domagoj.
(2017).
Rad knjižničara u osnovnoj školi za učenike s posebnim odgojno obrazovnim potrebama.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science > Chair of librarianship.
[mentor Banek Zorica, Mihaela].
Abstract
Dio učenika s odgojno-obrazovnim potrebama polazi školske ustanove koje rade isključivo prema posebnom odgojno-obrazovnom programu propisanom od strane nadležnog ministarstva, a koji je u potpunosti prilagođen potrebama tih istih učenika. U ovim ustanovama učenike prati tim stručnjaka koji uključuje stručni tim škole sačinjen od školskog pedagoga, psihologa, logopeda, školskog knjižničara i stručnih djelatnika koje čine edukacijski rehabilitatori. Neizostavni član stručnog tim i djelatnika škole je i školski knjižničar. On kao punopravni stručnjak sudjeluje u svakom aspektu funkcioniranja škole. Kroz svoja zaduženja, odnosno plan i program rada obavlja poslove školskog knjižničara koji uključuju tehnički dio posla vezan uz knjižnicu i knjižni fond, ali i aktivno sudjeluje u radu s učenicima. Rad školskog knjižničara u osnovnoj školi za učenike s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama je vrlo specifičan i iziskuje blisku, intenzivnu i konstantnu suradnju sa svim članovima stručnog tima i stručnim djelatnicima škole. Školski knjižničar svakom učeniku pristupa individualno, procjenjuje njegove sposobnosti, mogućnosti, jake strane, interese i na temelju njih prilagođava i individualizira svoj rad kako bi učenik ostvario svoj puni potencijal kroz doživljaj uspjeha.
Item Type: |
Diploma Thesis
|
Uncontrolled Keywords: |
učenici s posebnim potrebama, osnovno školske knjižnice, knjižničar, odgojno obrazovni program |
Subjects: |
Information sciences > Librarianship |
Departments: |
Department of Information Science > Chair of librarianship |
Supervisor: |
Banek Zorica, Mihaela |
Date Deposited: |
31 Jan 2018 10:40 |
Last Modified: |
31 Jan 2018 10:40 |
URI: |
http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/9045 |
Actions (login required)
|
View Item |