Labazan, Iva.
(2017).
Motivacija nastavnika zagrebačkih srednjih škola u primjeni e-učenja u nastavi.
Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of German Language and Literature
Department of Information Science > Chair of social-humanistic informatics.
[mentor Banek Zorica, Mihaela].
|
PDF
(Croatian)
Download (2MB) | Preview |
Abstract
Cilj ovog rada jest utvrditi motivaciju nastavnika srednjih škola za primjenu e-učenja u nastavnom procesu. Pritom prvi dio rada donosi kratki teorijski pregled dva ključna pojma, a to su e-učenje i motivacija. Budući da su ti pojmovi već prilično iscrpno obrađeni - e-učenje u okviru informacijskih i komunikacijskih znanosti, a motivacija u okviru psihologije - naglasak se stavio na drugi dio rada, a to je istraživanje koje se provelo među nastavnicima srednjih škola u Zagrebu s ciljem utvrđivanja njihove osobne motivacije u primjeni e-učenja. Drugi dio rada tako donosi metodologiju istraživanja, kao i rezultate, odnosno odgovore na postavljena istraživačka pitanja. Naposljetku će se dati zaključak i uokviriti spoznaje do kojih se došlo istraživanjem.
Item Type: | Diploma Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | e-učenje, srednje škole, nastavni proces, nastavnik |
Subjects: | Information sciences |
Departments: | Department of German Language and Literature Department of Information Science > Chair of social-humanistic informatics |
Supervisor: | Banek Zorica, Mihaela |
Date Deposited: | 13 Feb 2018 11:37 |
Last Modified: | 13 Feb 2018 11:37 |
URI: | http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/9081 |
Actions (login required)
View Item |