Knjižnica Filozofskog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu
Faculty of Humanities and Social Sciences Institutional Repository

Obrazovne računalne igre

Downloads

Downloads per month over past year

Jamić, Mario. (2017). Obrazovne računalne igre. Diploma Thesis. Filozofski fakultet u Zagrebu, Department of Information Science. [mentor Lasić-Lazić, Jadranka].

[img]
Preview
PDF (Croatian)
Download (3MB) | Preview

Abstract

Ovaj rad će se posvetiti obrazovnim računalnim igrama koje se mogu igrati kako bi stekla određena znanja, vještine i navike. Glavni faktori će biti utjecaj okoline, od roditelja, braće i sestara do kolega u razredu i učitelja u školi. U radu će se započeti sa definicijom škole, pojavom škole i školovanja, odgoja i obrazovanja. Glavni medij za igranje računalnih igara je računala, te će se definirati što je računalo i objasniti povijest računala. Objasnit će se što je računalna igra, nabrojati različite vrste računalnih igara, te objasniti što je obrazovna računalna igra. Proći će se kroz povijest obrazovnih računalnih igara i vrsta obrazovnih računalnih igara kako bi se prikazalo kada je započeo rad na obrazovnim računalnim igrama. Objasnit će se koja znanja, vještine i navike se razvijaju kroz igranje obrazovnih računalnih igrara, koje su pozitivne i negativne strane računalnih obrazovnih igara te koja je budućnost računalnih obrazovnih igri. Nakon toga slijedi analiza sadržaja pet igara koje su odabrane za ovaj rad. Računalne obrazovne igre odabrane za istraživanje su igre koje su dostupne preko aplikacije Steam, dok je cijena tih igara do 10 eura (otprilike 80 kuna). Kada se igra kupit preko Steama, igra postaje vezana za račun, stoga se može instalirati na različita računala bez CD-a. Odabrane igre su GameDev Tychoon, koja je simulacija za upravljanje projekata kroz izradu računalnih igara od njihovog početka, Human Resource Machine, koja je slagalica za upravljanje ljudskim resursima na shemu programiranja i stvaranja dijagrama toka, Pythagoria, koja je slagalica za računanje kvadrata prirodnih brojeva bez decimalnih brojeva, The Counting Kingdom, koja je strategija za razvoj matematičkih vještina kroz zbrajanje, te Doodle God, koja je slagalica u kojoj ste u ulozi Boga koji stvara novi svijet i sve elemente. Analizom sadržaja svake igre će se omogućiti usporedba znanja, vještina i navika koje svaka od tih igara razvija. Na kraju rada će se dati zaključak vezan za obrazovne računalne igre.

Item Type: Diploma Thesis
Uncontrolled Keywords: odgoj, obrazovanje, računalne igre, okolina, znanje, vještine
Subjects: Information sciences > Social-humanistic informatics
Departments: Department of Information Science
Supervisor: Lasić-Lazić, Jadranka
Date Deposited: 08 Feb 2018 08:44
Last Modified: 19 Feb 2018 11:00
URI: http://darhiv.ffzg.unizg.hr/id/eprint/9111

Actions (login required)

View Item View Item